کد خبر: ۲۳۵۴۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۱ تير ۱۳۹۳
تعدادی از نمایندگان برخی اظهارات و رفتارهای مطهری را دور از شان نمایندگی اش دانسته و به همین خاطر از وی شكایت كردند.
به گزارش پایگاه 598، خبرنگار جهان مطلع شد، بعد از اظهارات جنجالی علی مطهری نماینده مردم تهران در نجف آباد در خصوص رفع حصر دو تن از سران فتنه، ‌برخی نمایندگان مجلس از مطهری به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شكایت كردند.

نمایندگان این اظهارات و رفتارهای مطهری را دور از شان نمایندگی اش دانسته و به همین خاطر از وی شكایت كردند. گفتنی است تعدادی از نمایندگان مجلس پای نامه شكایت از مطهری را امضا كرده اند.



پیش از این نیز چندین شكایت دیگر در خصوص اظهارات و رفتار علی مطهری از سوی نمایندگان مجلس، معاون اول رئیس جمهور سابق،‌ حامیان احمدی ن‍ژاد و حتی قوه قضائیه هم به ثبت رسیده است.

در مجلس هشتم برخی از حامیان احمدی‌نژاد در مجلس از علی مطهری شكایت كرده بودند. چرا كه وی تا مرز استعفا پیش رفت و خواست از نمایندگی مجلس كناره‌گیری كند زیرا به گفته او هیات‌رئیسه مجلس حاضر نبود طرح سؤال از رئیس‌جمهور را به مرحله اجرا بگذارد.

همچنین تعدادی از نمایندگان نیز به علت توهین‌های مطهری به مجلس هشتم، با جمع‌آوری امضاء از نمایندگان در صحن علنی به دستگاه قضایی شکایت کردند تا مطهری به سبب اهانت‌هایش مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

از سویی دیگر محمدرضا نادری وکیل شخصی معاون اول محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم هم پیشتر اعلام كرده بود محمدرضا رحیمی از علی مطهری نماینده تهران در مجلس به دلیل طرح شایعه بازداشت وی شکایت کرد.

در مجلس نهم هم دادستانی تهران با انتشار بیانیه‌ای از علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس به دلیل مطالب خلاف واقع و کذب علیه قوه قضاییه خواست با حضور در مرجع قضایی در برابر اظهاراتش پاسخگو باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها