کد خبر: ۲۳۵۶۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۲ تير ۱۳۹۳
هیچ کدام از بازیکنان فهرست اصلی که سرمربی استقلال در اختیار باشگاه قرار داده بود، جذب نشدند!
امیر قلعه‌نویی پس از اینکه مشخص شد فصل بعد هم سرمربی استقلال است و از سوی هیات مدیره رای اعتماد گرفت، تلاش داشت استقلال را برای فصل بعد به شکلی روانه میدان کند که کمترین نقطه ضعف را داشته باشد.

 

از همین رو دو فهرست جداگانه را به مسئولان استقلال ارائه کرد. فهرست اصلی سرمربی که تاکید بسیاری روی آن داشت. نفراتی نظیر شریفات، بختیار رحمانی، آرش افشین، لوسیانو ادینهو، هادی عقیلی، وریا غفوری، علی حمودی و سوشا مکانی قرار داشتند که قلعه‌نویی تاکید بسیاری روی جذب آنها داشت ولی جالب اینکه حالا شاهد هستیم که هیچ کدام از نفرات فهرست اصلی قلعه‌نویی جذب نشده‌اند و مشکل اکثر این نفرات مالی بود.

 

قلعه‌نویی که تصور می کرد با حضور اسپانسر مناسب و تزریق شدن پول خوب به حساب باشگاه مشکلی برای جذب نفرات مورد علاقه‌اش وجود ندارد، فهرست اصلی خود را پر کرد از نفراتی که خواهان زیادی داشتند ولی در جدال با سایر تیم‌ها شاهد شکست باشگاه استقلال بود.

 

در چنین شرایطی مشخص نیست که به چه دلیل افشارزاده مدعی می‌شود که 95 درصد خواسته‌های قلعه‌نویی را برآورده کرده است. در حالی که نفرات جذب شده همگی در فهرست‌های جانبی قلعه‌نویی حضور داشتند و تیم چندانی را به عنوان خواهان خود نمی‌دیدند که در این شرایط جذب آنها کار چندان سختی نبود.

 

با این شرایط در صورت عدم نتیجه‌گیری استقلال در لیگ چهاردهم می‌شود پیش‌بینی کرد که قلعه‌نویی از اینکه فهرست اصلی او از سوی افشارراده جذب نشده اشاره کند.

 

سرمربی استقلال فصل پیش که تمام خواسته‌هایش از سوی فتح الله زاده اجابت شد، باز هم مشکلات تیم را به عدم حضور بازیکن مناسب ربط می‌داد و مدعی شد «استقلال پول ندارد، چی‌توز موتوری بخرد چه برسد به بازیکن»!

 

حالا که خواسته‌هایش اجابت نشده و نفرات جذب شده، اولویت او نبودند باید دید سرمربی استقلال در مقابل نتایج ضعیف چه صحبت‌هایی را به زبان می‌آورد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها