أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۵۷۵
زمان انتشار: ۱۶:۳۳     ۲۶ مهر ۱۳۹۰
سخنرانان اهل سنت در همایش "پیامبر رحمت و امت واحده" در مدینه منوره تاکید کردند: مسلمانان باید تفرقه و جدایی را کنار گذاشته و دست به دست هم دهند، وحدت کلمه داشته باشند و در راه پیشبرد اهداف اسلام قدم بردارند.

به گزارش 598 به نقل از مهر به سرزمین وحی، حاج قربان‌محمد اونق از علمای اهل سنت امروز سه شنبه در همایش "پیامبر وحدت و امت واحده" در مدینه منوره به زائران اهل سنت توصیه کرد که از ایام حضور در مدینه و مکه برای انجام امور عبادی بهره بگیرید.

وی افزود: سفر حج برای شما مانند دانشگاهی است که در آن تحصیل می‌کنید و معلمان شما هم روحانیون کاروان‌ها هستند که سعی می‌کنند، مقدمات حج مبرور را برای‌تان فراهم کنند. اونق با اشاره به جریان بیداری اسلامی در کشورها، تصریح کرد: بصیرت و آگاهی رمز پیروزی ملت‌های مسلمان است.

ماموستا محمودی یکی دیگر از علمای اهل سنت نیز در این مراسم گفت: زمانی که پیامبر(ص) به مدینه مهاجرت کردند، دو مسأله را در اولویت قرار دادند، یکی ایجاد وحدت بین مسلمانان و دیگری احداث مسجدالنبی. ما هم باید دست به دست هم بدهیم و وحدت اسلامی را زنده کنیم.

وی خطاب به حاضران در این همایش، گفت: تفرقه و جدایی را کنار بگذارید. دست به دست هم دهید. وحدت کلمه داشته باشید و در راه پیشبرد اهداف اسلام قدم بردارید.

حجت‌الاسلام راشدیزدی یکی از روحانیون حج در ادامه با اشاره به اهمیت اتحاد مسلمانان و نزدیکی قلب‌هایشان، اظهارداشت: اگر قلب‌هایمان نزدیک باشد، شکننده نخواهیم بود. هر چه از هم فاصله بگیریم و دور از هم باشیم، راحتر می‌شکنیم و فرو می‌ریزیم. وی تاکید کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) پیش از هر چیز دل نگران تفرقه بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
اگر وهابيون بگذارند كه در همه جاي آل سعود نفوذ وحاكميت دارند!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها