يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۶۰۳۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۵     ۲۴ تير ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به تمدید قرارداد دو بازیکن تیم فوتبال این باشگاه از رعایت سقف بودجه مورد نظر سازمان لیگ توسط آبی‌پوشان خبر داد و پرداخت مبالغ میلیاردی به بازیکنان را رد کرد. بهرام افشارزاده همچنین در مورد آخرین وضعیت حضور آندرانیک تیموریان و کریم انصاریفرد در این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه 598، بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نشست روز دوشنبه خود با امیرحسین صادقی و خسرو حیدری خاطرنشان کرد: این دو بازیکن بعد از اینکه توافق‌های اولیه را انجام داده بودند برای عقد قرارداد به باشگاه آمدند و با هم گفتگوهای خوبی داشتیم. تمام بازیکنان برای عقد قرارداد به باشگاه می‌آیند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رقم قرارداد آنها با سال گذشته تفاوتی کرده است، گفت: رقم قرارداد آنها نسبت به سال گذشته کمتر شده است. ما از سقفی که برای خودمان در نظر گرفته‌ایم هم با این دو بازیکن کمتر قرارداد بسته‌ایم و مطمئن باشید که قرارداد میلیاردی نخواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان هم توضیح داد: قرار است فردا در این باره جلسه‌ای تشکیل شود و آخرین صحبت‌ها را انجام دهیم. تمام تلاش ما این است که نظر آندو را جذب کنیم و مطئمن هستم که او کوتاه می‌آید چونکه آندو در استقلال رشد کرده و خانواده‌اش اینجا زندگی می‌کنند. او دوست دارد کنار خانواده‌اش بماند و امیدوارم که همه چیز به خوبی تمام شود.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا نگران این نیستید که در صورت عدم توافق با تیموریان در میانه میدان با مشکل مواجه شوید، گفت: نه نگرانی ندارم. بازیکن‌های دیگری هم هستند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و نگرانی نداریم.

وی در خصوص بازیکنان خارجی این تیم بیان کرد: ما کرار و دروازه‌بان برزیلی را جذب کرده‌ایم و بازیکن ایتالیایی که در تمرین تیم در ترکیه حضور دارد را جلب نخواهیم کرد چرا که در برنامه‌های ما دیگر بازیکن خارجی وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه دو جای خالی در فهرست این تیم وجود دارد در خصوص مذاکره با کریم انصاریفرد گفت: با این بازیکن در حال مذاکره هستیم و باید بگویم که مبلغ پیشنهادی وی خیلی پایین‌تر از آندرانیک تیموریان است.

افشارزاده همچنین گفت: از قلعه‌نویی و نظری جویباری برای بستن این تیم تشکر می‌کنم و باید از بازیکنان هم قدردارنی کنم که با ارقامی پایین‌تر نسبت به پیشنهادهای دیگر در استقلال حضور یافته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
غلامحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۳
۳
۰
اندو باید به استقلال کمک کند تا تیم قهرمان بشه
پاسخ
سیامک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
۱
۰
ما که توضیحی در مورد انصاریفر در صحبتهای افشارزاده ندیدیم
پاسخ
حمیدرضاصفری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
۲
۰
باید یا کریم انصاریفرد جذب کرد یا ارش افشین
پاسخ
امیرسام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
۳
۰
خدایا امسال دربی چه شود یعنی پرسپولیس پر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها