يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۶۰۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۴ تير ۱۳۹۳
مهم ترین فعالیت تئوریک "سید محمد خاتمی" و" بنیاد باران" غیر از تلاش برای بومی سازی ایده انقلاب رنگی، تئوریزه کردن عقیده سکولاریسم اسلامی در قالب تز "اسلام میانه" بود؛ تز اسلام میانه یک ایدئولوژی تمام عیار برای پایه گذاری حکومتی سکولار بود که می رفت تا پس از براندازی جمهوری اسلامی از طریق کودتای مخملی، تشکیل شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرهنگ نیوز، هم‌زمان با انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و پس از انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور، اصلاح طلبان تندرو پروژه بازگشت بدون هزینه خاتمی به صحنه سیاسی را کلید زدند. یکروز با حضور وی در اجرای تئاتر و روز دیگر با پیام تبریک خاتمی برای سالگرد ازدواج یک بازیگر. هنگامیکه این اقدامات با بی اعتنایی افکار عمومی روبرو شد، این جریان تندرو، پروژه خداحافظی نمایشی خاتمی با عرصه سیاست را کلید زد. پس از این اقدام، مشاوران نزدیک خاتمی که هرکدام نقشی ویژه در فتنه 88 ایفا کرده اند و بعضا در آن ایام نیز دستگیر شده اند، در کنار حمله به دولت، در نمایشی مضحک، از خداحافظی خاتمی اظهار تأسف کرده و هر روز با بهانه ای در پی خارج کردن وی از انزوای سیاسی و بالطبع آن پاک کردن صورت مسئله بودند. 
در روزهای اخیر رسانه های وابسته به جریان موسوم به اصلاح طلب، با انتشار مطالبی در حمایت از خاتمی و  با انتقاد از ممنوع التصویر و ممنوع البیان بودن خاتمی، کوشیده اند وی را در اذهان عمومی زنده کرده و فردی مهم و تاثیرگذار در عرصه سیاسی کشور نشان دهند.  با انتشار  پرونده «وقتی خاتمی ممنوع نبود» به بازخوانی خیانت ها و صدمات جبران ناپذیر وی به انقلاب اسلامی پرداخته شده است.
 
با توجه به رویکرد غیرصادقانه رسانه های زنجیره ای اصلاحات و تبلیغات روزافزون آنها برای خاتمی، لازم است نخست نقش وی در فتنه 88 واکاوی شود.
 
روز 26 بهمن 1384، "کاندولیزا رایس"  به ساختمان "کنگره ایالت متحده امریکا" رفت و درخواستی  مبنی بر افزایش بودجه 75 میلیون دلاری انقلاب مخملی ایران، با هدف حمایت بیشتر از فعالیت های اپوزیسیون سیاسی داخل کشور ارائه کرد. 
 
بنیاد آزادی، رشد و آبادانی ایران در اندیشه پایه گذاری حکومتی سکولار
"بنیاد باران"(بنیاد آزادی، رشد و آبادانی ایران) در راستای پروژه کودتای مخملی در ایران در آخرین روز ریاست جمهوری سید محمد خاتمی تشکیل شد و از محل بودجه عمومی کشور برای این موسسه ردیف بودجه تعیین گردید.اهداف این بنیاد به 3دسته کلی تقسیم بندی شد:
1- ادامه کار تشکیلاتی- عقیدتی بر مبنای سکولاریسم اسلامی، حفظ و تقویت نیروهای فکری و ابزاری در چارچوب موسسه ای به نام بنیاد باران.
2- انتقاد همه جانبه از دولت اصولگرا با هدف ایجاد نوستالژی اصلاحات در جامعه و نیز ایجاد تنفر عمومی از رئیس جمهور مستقر؛ یکی از کار ویژه های مهم در این بنیاد، سازماندهی انتقاد پیوسته از شرایط کشور در دوران مسئولیت دولت اصولگرا بود. از سیاست خارجی گرفته تا اقتصاد و فرهنگ، همه و همه مورد حمله قرار می گرفت تا اوضاع بحرانی نشان داده شود.
3- طرح ریزی نظری و برنامه ریزی عملیاتی برای اجرای کودتای رنگی با استفاده از فرصت انتخابات دهم ریاست جمهوری.
 
مهم ترین فعالیت تئوریک "سید محمد خاتمی" و" بنیاد باران" غیر از تلاش برای بومی سازی ایده انقلاب رنگی، تئوریزه کردن عقیده سکولاریسم اسلامی در قالب تز "اسلام میانه" بود؛ تز اسلام میانه یک ایدئولوژی تمام عیار برای پایه گذاری حکومتی سکولار بود که می رفت تا پس از براندازی جمهوری اسلامی از طریق کودتای مخملی، تشکیل شود.
 در همین ایام، در کنگره آمریکا طرحی به نام "آزادی ایران و قانون حمایتی" برای افزایش کمک های مالی برای انتقال و گذار ایران به حکومت دموکراتیک از طریق متحد کردن گروه های اپوزیسیون در نظر گرفته شد و این کنگره در گام اول سه میلیون دلار برای این منظور کنار گذاشت.
 
سفر سید محمد خاتمی به واشنگتن؛ از مجوز جرج بوش تا میزبانی جیمی کارتر 
 "سید محمد خاتمی" برای جذب حمایت خارجی برای اجرای پروژه رنگی در ایران در سال 85 با مجوز شخص "جرج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا" توانست ویزای سفر به "واشنگتن" را دریافت کند و روزنامه "واشنگتن پست" نیز خبر داد که در این دیدار "جیمی کارتر" میزبان خاتمی خواهد بود.
خاتمی در این سفر مصاحبه های فراوانی انجام داد. او در مصاحبه با "مجله امریکایی تایم" ، "هولوکاست" را یک واقعه تاریخی خواند و از گروگانگیری 444 روزه 52 کارمند سفارت آمریکا ابراز تاسف کرد و از سیاست آمریکا برای تشکیل دو کشور اسرائیل و فلسطین حمایت کرد.
 
سید محمدخاتمی در سفر به واشنگتن با "جرج سوروس" سرمایه دار بزرگ آمریکایی و یکی از معماران اصلی انقلاب مخملین و موسس بنیاد صهیونیستی  "جامعه باز" که در پوشش یک نهاد خیریه از اصلی ترین حامیان مشهور کودتاهای رنگی در جهان می باشد، ملاقات نمود  و بنابر اعتراف " کیان تاج بخش"(نماینده سابق بنیاد جرج سوروس) این ارتباط مستمر بوده و ادامه داشته است.
 
بی بی سی فارسی با ذوق زدگی از طرح رفراندوم دفاع می کند
بعد از تکذیبیه خاتمی درباره این دیدار "خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران" متن سخنرانی سوروس در تاریخ 11سپتامبر2009 را منتشر کرد. سوروس اینگونه دیدار خود با سید محمد خاتمی را توصیف کرده بود: «یکی از بهترین جلساتی که من در ارتباط با پیش برد دموکراسی در جهان اسلام و به ویژه ایران در آن حضور یافتم، ملاقاتی بود که در روز سه شنبه14سپتامبر2009  با محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران برگزار کردم. من حدود 10 سال منتظر این دیدار بودم و به همین دلیل این دیدار آنچنان جذاب و به یادماندنی بود که حتی روز و ساعتش نیز در حافظه ام ثبت شده است و هدف از این دیدار من با محمد خاتمی نیز دست یابی به آگاهی از درون کشوری که برای برقراری ارتباطات با آن فرصت های محدودی وجو دارد و با توجه به تحولات اخیر منطقه چنین جلساتی ارزشمند است و می تواند به اتخاذ تصمیمات سیاسی موثر کمک کند.»
پایگاه خبری نیوزمکس این چنین از دیدار خاتمی با جورج سورس را که طی یک شام خصوصی صورت گرفته است خبر می‌دهد: «جورج سوروس، این هفته در بوستون در یک شام خصوصی با محمد خاتمى، رئیس جمهور سابق ایران، یک «معامله بزرگ» را مورد بحث قرار داد؛ این خبر را پنجشنبه، منابع متعددی به نیوزمکس گفتند.»
 
* نتیجه سفر سید محمد خاتمی به واشنگتن، دستور محرمانه از سوی رئیس جمهور ایالات متحده امریکا به سازمان سیا برای اجرای "عملیات سیاه" در ایران با هدف بی ثبات سازی دولت تهران بود و کنگره آمریکا نیز به درخواست 400 ملیون دلاری بودجه از سوی "بوش "برای بی ثبات کردن نظام دینی ایران پاسخ مثبت داد.
* 8اردیبهشت 1388 "سید محمد خاتمی" به چند کشور عربی از جمله عربستان سعودی، مصر، مغرب، تونس، کویت و قطر سفر کرد و طبق اعتراف" محمد علی ابطحی" در این سفر یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس مبلغی به عنوان کمک به برنامه تبلیغاتی اصلاح طلبان به او داده است.
* اسناد موجود در کمیسون اصل 90 نشان می دهد که خاتمی با هدف ترغیب خارجی ها به حمایت از موسوی به تونس ، ترکیه و استرالیا  هم سفر کرده و در راستای اهدافش نیز موفق بوده است.
 
عملیاتی کردن پروژه انقلاب رنگی لوازمی داشت و ابتدایی ترین آن، انتخاب کاندیدایی بود که بتواند پس از شکست، در قالب رهبر اپوزیسیون ظاهر شود و اعلام حضور خاتمی در انتخابات دهم ریاست جمهوری با واکنش هایی در خارج از کشور همراه بود.
روزنامه صهیویستی" یدعوت آحارونوت" نوشت: «پیروزی خاتمی در انتخابات پیش رو می تواند تغییرات تدریجی در سیاست خارجی ایران نسبت به اسرائیل ایجاد کند.»
روزنامه آمریکایی "بوستون گلوب" نیز خاتمی را بهترین بخت ایران برای آشتی با همسایگان و جامعه جهانی و نجات اقتصاد در حال فروپاشی ایران دانست.
 
تشکیک در سلامت انتخابات با تشکیل "کمیته صیانت از آراء"
پس از انصراف خاتمی از کاندیداتوری در انتخابات و معرفی میر حسین موسوی، خاتمی وارد مرحله بعدی پروژه  انقلاب رنگی شد ، او این بار با هدف تشکیک در سلامت انتخابات، تشکیل "کمیته صیانت از آراء" را با ریاست "علی اکبر محتشمی پور" مطرح کرد، کمیته ای که از نظر شورای نگهبان غیرقانونی بود.
 
آیا احتمال تقلب در انتخابات ایران وجود دارد؟
حضور فعال خاتمی در جلسات مرتبط با کمیته صیانت از آراء و سازماندهی آن، باعث شد تا هفته نامه آمریکایی، "نیوزویک" با این سوال که آیا احتمال تقلب در انتخابات ایران وجود ارد؟ به سراغ خاتمی برود .
سید محمد خاتمی  به این سوال  این گونه پاسخ داد:«فکر نمی کنم در انتخابات ایران تقلب به معنای خاص کلمه وجود داشته باشد یا بتواند تاثیرگذار باشد... من خودم در دوران مسئولیت ریاست جمهوری چندین انتخابات را برگزار کردم. اگر چنین چیزهایی هم وجود داشته باشد در مقابل نتایج آن انتخاباتی که مردم در آن نقش دارند، متفاوت و ناچیز است.»
خاتمی که به صراحت نبود تقلب را در ایران نفی کرده بود، دیری نپایید که در پای صندوق رای در ساعات اولیه انتخابات در 22خرداد با هدفی خاص اینگونه از نتیجه انتخابات صحبت به میان آورد تا تشکیک و تقلب در انتخابات را در میان افکار جامعه تلقین کند:«شواهد حاکی است موسوی انتخابات را برده است. اما پیش گو نیستم».
 
خیانت صدها هزار میلیاردی خاتمی/ خاتمی: انبوهی از مردمان، نتیجه اعلام شده را باور ندارند!
با اعلام رسمی نتایج انتخابات، انقلاب مخملی وارد فاز جدید خود شد و اولین بیانیه سید محمد خاتمی در روز 25 خرداد خطاب به حامیان موسوی در تهران  صادر شد:«آنچه در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری اتفاق افتاد، باعث خدشه دار شدن اعتماد عمومی و منجر به واکنش های طبیعی و پراحساس مردم عزیز در سراسر کشور شده است.این حق مسلم مردم است که خواستار حفظ آرای خود شوند و وظیفه مسلم مسئولان کشور است که امانت دار باشند و تلاش کنند، اعتماد عمومی را که بزرگترین پشتوانه کشورو نظام است ، حفظ و تقویت شود.»
رهبر معظم انقلاب در 30 خردادماه سال 88 با اشاره به ساختارشکنی های صورت گرفته از سوی برخی مسئولین کشور، درخصوص ادامه این وضعیت هشدار دادند: «زورآزمایی خیابانی بعد از انتخابات کار درستی نیست، بلکه به چالش کشیدن اصل انتخابات و اصل مردم سالاری است. من از همه می خواهم به این روش خاتمه بدهند. این روش روش درستی نیست. اگر خاتمه ندهند، آن وقت مسئولیت تبعات آن و هرج و مرج آن، به عهده آنان است.» 
 
رهبر معظم انقلاب در خطبه  تاریخی خود هم چنین به این مهم نیز اشاره نمودند که  «اعتماد به نظام جمهوري اسلامي در اين انتخابات آشكار شد. دشمنان همين اعتماد مردم را هدف گرفته‏‌اند ... ميخواهند اعتماد را بگيرند تا مشاركت را بگيرند، تا مشروعيت را از جمهوري اسلامي بگيرند. اين، ضررش بمراتب از آتش زدن بانك و سوزاندن اتوبوس بيشتر است»، اما دومین بیانیه سید محمد خاتمی به مناسبت تظاهرات حامیان موسوی در روز 30 خرداد و درست پس از بیانات مقام معظم رهبری منعکس شد:« در ایران انتخاباتی برگزار شده است و انبوهی از مردمان بزرگوار که آن حماسه حضور را آفریدند نتیجه اعلام شده را باور ندارند و به آن معترض اند. اعتماد عمومی در این زمینه لطمه دیده است و بستن راه اعتراض مدنی به روی مردم به معنی گشودن راه های خطرناکی است که خدا می داند به کدام سرانجام برسد.»
در تاریخ 8/4/88 هیئت منتخبی از سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با سید محمد خاتمی دیدار کردند، اما او در این دیدار راه حل را تشکیل هیئت بی طرف عنوان نمود که در حقیقت به معنای دور زدن قانون اساسی و رهبری، بی اعتبار کردن نهادهای قانونی از جمله شورای نگهبان و کشور بود که این نظریه بعدها به شکل کامل تری در قالب طرح رفراندوم از سوی خاتمی ارائه شد و این طرح در حقیقت تنها راه حل را ابطال انتخابات معرفی کرده بود.
 
ماموریت بعدی سید محمد خاتمی ملاقات با خانواده های دستگیرشدگان در ناآرامی های پس از انتخابات بود. وی همواره از کشته شدگان فتنه با عنوان شهید یاد می کرد.
سید محمد خاتمی که هر روز بر دامنه فتنه گری می افزود،  برای یارکشی از میان مراجع و برای ایجاد شکاف میان مرجعیت و نظام، اقداماتی را ترتیب داد که این نقشه با شکست مواجه شد.
 
همه پرسی راه برون رفت از شرایط موجود
خاتمی در ادامه فعالیت های خود در ارتباط با حوادث پس از انتخابات، یک بار خواستار تحقیق و تفحص مجلس از انتخابات شد و بار دیگر همه پرسی را راه برون رفت از شرایط موجود دانست. این پیشنهاد از نظر "حسین شریعتمداری" دستورالعمل "مایکل لدین ؛ دستیار ویژه وزیر دفاع وقت آمریکا" بود که معنای حقیقی آن ابطال انتخابات بود.
 
خاتمی: با شکست اصول گرایان باید قدرت رهبری را مهار کرد
"سردار عزیز جعفری" در یکی از سخنرانی های خود به سخنان منتشرنشده خاتمی در بهمن ماه 1387 اشاره کرده است ، این سخنان از جانب خاتمی نشان از نقشه های واهی انتخابات دهم ریاست جمهوری دارد که او و رهبرانش در سر می پروراندند: «اگر در انتخابات دهم احمدی نژاد سقوط کند، عملا رهبری حذف می شود، اگر به هر قیمتی و به هر شکلی اصلاحات دوباره به قوه اجرایی بازگردد، دیگر رهبری اقتداری در جامعه نخواهد داشت. سقوط  اصول گرایی به معنای پایان اقتدار رهبری تلقی می شود و با شکست اصول گرایان باید قدرت رهبری را مهار کرد.»
 
مردم منتظر روزی هستند که سران فتنه در دادگاه محاکمه شوند
و اینها تنها بخش کوچکی از اقدامات ساختارشکنانه خاتمی در فتنه 88 است و سران فتنه می بایست درخصوص  خون های پایمال شده جوانان بی گناه و صدمات فراوانی که در عرصه داخلی و بین المللی به جمهوریت نظام وارد شد، پاسخگو باشند. فتنه 88 هیچگاه از ذهن مردم انقلابی کشورمان پاک نخواهد شد. حصر تعدادی از سران فتنه و ممنوع التصویری برخی دیگر نیز، تنها اقداماتی تأمینی است و مردم منتظر روزی هستند که سران فتنه در دادگاه محاکمه شده و حکمی متناسب با اتهاماتشان صادر شود. ان شاءالله.
 
منابع:
1- سودای سکولاریسم، رمزگشایی از زندگی و کارنامه محمد خاتمی - سید یاسر جبراییلی
2- جلد سی ام نیمه پنهان، شوالیه های ناتوی فرهنگی، یک نما از کودتای مخملی - پیام فضلی نژاد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۵
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
كارشناس
-
۱۲:۰۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۳
۶۵
۷۷
شما از خاتمي كينه داريد و اسمتان را هم مسلمان گذاشتيد!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
شده توی عمرت یکبار در برابر حرفای یک نفر دلیل منطقی برای رد اون حرفا بیاری؟؟؟
خب اگه اینارو قبول نداری(که با ذکر سند هم هست)دلیل بیار و منطق داشته باش.
واسه شما سخته میدونم ولی چیزیه که باید باشه.
به امید محاکمه سران فتنه
کوچکترین ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
حتما عدم کینه از صهیونیستها و دوستانش در قاموس شما نشان مسلمان بودن است ؟! کاربر مثلا کارشناس کمی پاسخ مستندات رو بده البته اگر وطن پرستی و مسلمان ؟!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
کسی کینه نداره خود شخص شما کینه داری نسبت به انقلاب و نظام و اسلام که از این خیانتکار حمایت می کنی
سید پیمان
GERMANY
۱۶:۴۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۳
جناب کار بلد .!! تو که باهاش انتیم و دستتون تو یه توبره هست برو کراواتشو براش اطو کن شیرین بچه ..
?????
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۳
شما که کینه ندارید خب بگید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۲۸ تير ۱۳۹۳
ما از همه دشمنان نظام و ولایت کینه داریم
تا ابد
محكم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۳
جوابتان به مستندات ارائه شده نمي توانست بيش از اين باشد ظاهراٌ شما با واقعيت كينه داريد
حق گو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۳
به خدا قسم . ما از مدفوع هاي غرب . كينه نداريم بلكه چون بوي گند آنان . فضاي كشور را متعقن و آلوده كرده است . مي خواهيم آنان را در توالتي دربسته و سربسته كه مزاحم مردم نباشند دفن كنيم !!!

ههههههههههههههه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۳
جناب حق گو!!!!!!
مشخص است كسي كه منطق ندارد به وادي بي نزاكتي و فحاشي كشيده ميشود
c
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
اشتباه منفی دادم
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
۱۳
۱۹
خاتمی و امثال او که اوایل انقلاب بخاطر نسبت فامیلی با حضرت امام خود را به انقلاب تحمیل کردند با آشکار شدن خیانتش به امام و ملت ایران باید با افسار قانون به اسطبل مجازات تنبیه شده وبه اشد وجه اعمال قانون شود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۳۱ تير ۱۳۹۳
قربون ادبت
mirzamani
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
۱۴
۱۴
از کسی که عامل بسیاری از مشکلات و بحران سازی ها در کشور است باید هم کینه داش
پاسخ
mirzamani
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
۸
۱۱
از کسی که عامل بسیاری از مشکلات و بحران سازی ها در کشور است باید هم کینه داش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
۱۲
۱۱
بله ما از خائنین به میهن اسلامی کینه داریم
پاسخ
کوثر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
۷
۵
چرا می خواهید تاریخ را عوض کنید هولو کاست یک واقعیت تاریخ است منتهی مشکل این جاست که غرب از این واقیت سو استفاده کرده و تلافی آن را سر مسلمانان در می آورد .باید با این بخش دوم مخالفت جدی شود که مسموع خواهد بود اما انکار هولوکاست به صورت مطلق باعث دفاع خواهد شد
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
۱۶
۱
خدا همه را به راه راست هدایت فرماید
پاسخ
سحر فارابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
۱۰
۳
بنام خدای دوستدار پاکی، راستی و خلوص در خدمت به خلق
*هر چه مظلوم تر باشی بیشتر بهت حمله می کنند(باید مثل خودتان گرگ می بود تا نتوانیدحمله کنید.)
*هر چه پاک تر باشی بیشتر می خواهند آلوده نشانت دهند چون مثل آن ها نیستی و حرص می خورند ازین بابت.(مثل پارچه سفید که زودتر لکه دار می شود.)
*هر چه مردم بیشتر دوست دارت باشنداین بیشتر موجبات ناراحتی آنان را فراهم می کنند وبیشتر کینه بر دل می گیرند چون مردم آنها را دوست ندارند.
حق نگهدارتان
یا علی مدد
پاسخ
yas
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
۱۸
۱۳
خاتمی خیلی بهتر از احمدی نژاد بود- همین شماها بودید که احمدی نژاد رو اسطوره کردید آخرش هم باید تا چندین سال تاوان کارهای اونو این ملت بکشه. خلایق هرچه لایق ...
پاسخ
راحيل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۱۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۳
۱۹
۱۱
خاتمي ٨سال رييس جمهور اين كشوربوده و٢٠ميليون راي داشته مي فهمي ٢٠ميليون يعني جقدر اين حرفها ساخته گيست تهمت نزنيد خاتمي محبوب ايرانيان هست ومي ماند مطمن باش
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۳
اگه تهمته ردش کنه،ولی اگه نبود الان شما داری تهمت میزنی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۳
۸
۳
خب کی این محکمه برگزار میشه؟؟؟؟
آقایان راستگو!!!!
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۳
وقتی شما بجای تعصب به منطق روی بیاری که در اینصورت شاید بگوییم هرگز.
زبان سرخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۳
۱۵
۷
اینقدر به دروغگویی عادت کردید که توی تیتر زدید
+ تصویر
ولی هیچ تصویری در کار نیست.
بابا سال 84تا92گذشته، بیدار بشید.
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۳
احسنت!
واقعا حرف زیبایی زدید!
598 دروغ و تهمت چیز خوبی نیست!
می دونم که از اینکه الان جلیلی و احمدی نژاد هیچ کاره مملکن هستن ناراحتی ولی این دلیل نمیشه که به کسی تهمت بزنی یا دروغ ببافی!
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۰۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۳
۱۵
۱۱
خاتمی مصلحی بزرگ است که همیشه در فلبها میماند
پاسخ
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۳
۷
۸
درود بر شما و با تشکر از حق گویی هایتان روشنگری در این برهه از بزرگترین و بهترین اقداماتیست که بایست صورت گیرد
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۳
۳
۲
درمقابل واقعیتها نباید غافل و خوش خیال بود؛
سر زیر برف کردن صحیح نیست, خواست دشمن همین است.
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۳
۲
۲
درمقابل واقعیتها نباید غافل و خوش خیال بود؛
سر زیر برف کردن صحیح نیست, خواست دشمن همین است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۳
۱۲
۴
شما با امام مشکل دارید نه با خاتمی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۳
۱۲
۶
این تحلیل ها را برای عمه تان ارائه دهید نه مردم
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۳۱ تير ۱۳۹۳
عزیز جان تحلیل نیست؛ارائه سنده،از ادبیاتتان معلوم است که درست یا اصلا مطالعه نکرده اید.
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۳
۰
۲
مرگ بر وطن فروش و سران فبنه
پاسخ
منتظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۳
۰
۲
خطاب به کسانی که عاشق خاتمی اند:
یخورده قرآن مطالعه کنید می بینید که حرفاش با حرفای خاتمی نمیخونه.اگه دین دارید به فکر اسلام باشید
پاسخ
mansor
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۳
۱
۲
نام خاتمی با خیانت به نظام اسلامی امیخته است و امکان رد این واقعیت امکان پذیر نیست.
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۵ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
۳
۱
اگه خاتمی خوب نبود این همه رای نم اوردی
و الان هم این همه طرفدار نداشت و در ضمن روحانی هم نمیتوانست با حمایت خاتمی به ریاست جمهوری برسد
پاسخ
خسرو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
۲
۰
تحلیلهایتان ناجوانمردانه ودروغ محض است . هشت سال از دزدان و غارتگران وخایینین به مردم وکشور حمایت کردید.اگر دین ندارید آزادمردباشید.ولعنه الله علی القوم الظالمین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
۰
۲
درود
خدا رو شکر میکنم که جزء اون دسته ای هستم که مخالف آقای خاتمی هستن.
سپاس از مطلب خوبتون
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
۰
۰
سلام بنده بعنوان کوچکترین شخص نظر دهنده فقط معیار سنجش سیاسی واظهار نظر کردن در مورد شخص یا مستاق قرار دادن وی به خیانت که از جنایت بارها بدتر وکثیف تراست شخصی که قدر اسلام انقلاب وخون شهیدان ومقام معظم رهبری را نداندولایت مدارنباشد وخود رااز حضرت ایت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب بالاتر ببیند ویاتمکین نکند خائن به کشوراست حالا هر شخصی با هر جایگاه وپیشینه سیاسی باشد هزاران دلیل هم دارد که قطعا کسی که خائن وخیانتکار نباشد دنبال دلایل برای توجیه خیانت نیست.جانم فدای رهبر سلامتی حضرتش صلوات*
پاسخ
منصف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
۰
۰
سلام بنده بعنوان کوچکترین شخص نظر دهنده فقط معیار سنجش سیاسی واظهار نظر کردن در مورد شخص یا مستاق قرار دادن وی به خیانت که از جنایت بارها بدتر وکثیف تراست شخصی که قدر اسلام انقلاب وخون شهیدان ومقام معظم رهبری را نداندولایت مدارنباشد وخود رااز حضرت ایت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب بالاتر ببیند ویاتمکین نکند خائن به کشوراست حالا هر شخصی با هر جایگاه وپیشینه سیاسی باشد هزاران دلیل هم دارد که قطعا کسی که خائن وخیانتکار نباشد دنبال دلایل برای توجیه خیانت نیست.جانم فدای رهبر سلامتی حضرتش صلوات*
پاسخ
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
۰
۰
باسلام :من قصد توهین به شعور کسی را ندارم فقط بگم اینقدر سنگ فلان رئیس جمهور خوب بود اون یکی بد بود نکنید خوب مادن ملاک ماست وپیروی از ولایت تا اخرین قطره خون وعادلانه ترین سنجش اشخاص صادقانه مطیع بودنشون نزد پدر خانواده است پدر ورهبر وامام وجانشین امام زمان (عج)کشورما حضرت ایت الله امام خامنه ای دامت برکاته میباشد.وسللام
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
۰
۰
خجالت بکشید
آن مرد که اختلاس می کرد ، رفته است !
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
۲
۰
اینقدر سنگ xوy را به سینه نزنید فقط یک کلام پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیبی نرسد جانم فدای رهبر**
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
۰
۰
درود بر خاتمي
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها