أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۶۲۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۵ تير ۱۳۹۳
نماینده جنبش حماس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
خالد قدومی نماینده حماس در گفتگو با خبرنگار سرویس بین الملل پایگاه 598 با بیان آنکه ما کمک هیچ کس را رد نمی کنیم افزود: ما فلسطینیان یک اخلاق ویژه داریم که شاید شما آن را پسندیده بدانید و شاید ناپسند. آن اخلاق این است که ما دست رد به سینه هیچ کس نمی زنیم و کمک همه را قبول میکنیم.
خالد قدومی نماینده حماس در گفتگو با خبرنگار سرویس بین الملل پایگاه 598 با بیان آنکه ما کمک هیچ کس را رد نمی کنیم افزود: ما فلسطینیان یک اخلاق ویژه داریم که شاید شما آن را پسندیده بدانید و شاید ناپسند. آن اخلاق این است که ما دست رد به سینه هیچ کس نمی زنیم و کمک همه را قبول میکنیم.

نماینده جنبش فلسطینی حماس درمورد جنگ اخیر با صهیونیست‌ها و احتمال میانجیگری مصر گفت: مصر کشور بزرگ اسلامی است و همواره نقش موثری در منطقه داشته اما ما فلسطینی ها سابقه خوبی از واسطه گری آنها نداریم.

وی با ابراز نگرانی دراین رابطه اضافه کرد: در دو جنگ گذشته با اشغالگران، مصر به عنوان واسطه یا میانجیگر وارد عمل شد و ما نیز آن را پذیرفتیم و آتش بس برقرار شد. در آن معاهده ها مقرر شد که باید گذرگاه رفح باز شود، مواد غذایی و دارویی به غزه وارد شود، یک خط دریایی امن برای ما ایجاد گردد و... اما هیچ کدام در عمل اتفاق نیفتاد.

قدومی با تاکید بر عدم عملی شدن توافقات گذشته خاطرنشان کرد: مصر کشور بزرگی است اما نتوانسته از حقوق مردم ما و از مواد توافقنامه ها حمایت و پاسداری کند و این در خاطر مبارزان فلسطینی ثبت شده.

نماینده حماس درباره احتمال وقوع آتش بس در روزهای آتی نیز گفت: تاکنون هیچ درخواست رسمی برای آتش بس از طرف هیچ کس به ما داده نشده و فقط در رسانه ها چیزهایی گفته اند که رسمیت ندارد. اما اگر هرکشوری طرح آتش بس ارائه کند به شرط آنکه تمامی حقوق و خواسته های ما در آن باشد و ضمانتی هم برای اجرای آن داشته باشد ما آن را قبول می کینم اما در غیر این صورت جهاد ادامه دارد.

خالد قدومی درباره توان مقاومت فلسطین برای جنگ طولانی مدت با صهیونیست‌ها گفت: اولا که فلسطین سرزمین ماست، ما جایی را نداریم که برویم، آنها اشغالگر هستند و باید به کشورهایشان برگردند. ثانیا توان ما بسیار بیش از آن است که اشغالگران تصور می کنند. ما ذخایر زیادی از انواع سلاح هایی داریم که هنوز بکار نگرفته ایم و هر روز یک غافلگیری جدید برای آنها داریم. یک روز موشک می زنیم، یک روز پهباد می فرستیم، یک روز از دریا حمله می کنیم و یک روز از تونل های زیر زمینی. ما هستیم و مردم ما هستند و از مقاومت حتی برای زمان طولانی ترسی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه اسراییل نمی تواند در برابر ما ایستادگی کند افزود: شما ببینید که ما یک موشک می زنیم و شش میلیون اشغالگر به زیر زمین و پناه گاه می روند. اما آنها ده‌ها هواپیما می فرستند ولی مردم ما به زندگیشان و مبارزه ادامه می دهند. ما عادت کرده ایم که در جنگ زندگی کنیم اما آنها نمی توانند در زیر زمین زندگی کنند. ما تا همین امروز بیش از 7 میلیون دلار به صهیونیست ها خسارت مالی زده ایم که برای آنها قابل توجه است. و این تازه بخش کوچکی از توانی است که در آینده نشان خواهیم داد. پس این اشغالگران هستند که توان مقابله ندارند نه مقاومت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها