کد خبر: ۲۳۶۷۵۶
زمان انتشار: ۱۷:۱۰     ۲۷ تير ۱۳۹۳
راهپیمایی با شکوه ضد صهیونیستی مردم قم با حضور انبوه نمازگزاران جمعه و و مردم روزه دار و شرکت مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، ظهر امروز و پس از برگزاری نماز دشمن شکن جمعه که به امامت آیت الله حسینی بوشهری در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، مردم و نمازگزاران جمعه، به دعوت آیت الله مکارم شیرازی در خیابان ها حاضر شدند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

سیل خروشان ملت همیشه در صحنه مردم قم، از حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) تا چهار راه شهدا ـ محلی که در زمان طاغوت شاهد به شهادت رسیدن تنی چند از مبارزان انقلاب اسلامی بود ـ حرکت کردند و در مسیر خود، ضمن اعلام پیوند مجدد با آرمان های امام راحل در آزادسازی قدس شریف، اطاعت از ولایت فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب را اعلام کردند.

مردم روزه دار با سر دادن شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" و "القدس لنا" از حمایت های بی دریغ آمریکا نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی اعلام انزجار کردند و سپس در بیانیه پایانی، با تکید بر محکومیت شدید حملات ددمنشانه و هجوم وحشیانه دژخیمان رژیم اشغالگر قدس شریف به غزه، نفرت و انزجار قلبی خود را از این جنایت هولناک به جهانیان نشان دادند.

در بند دیگری از قطنامه مردم روزه دار قم، سکوت ذلت بار مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر نسل کشی رژیم صهیونیستی اسرائیل در غزه توسط مردم خشمگین قم محکوم شد و خواستار اقدام فوری سازمان ملل برای دفاع از مردم بی دفاع فلسطین خاصه اهالی مظلوم غزه شدند.

راهپیمایان قمی همچنین جنایات ضد بشری تکفیری ها در سوریه و عراق و نقشه های شیطانی رو سیاهان خون آشام کاخ سیاه در منطقه را علت العلل تداوم جنایات و تشدید ظلم و بیدادگری دژخیمان رژیم سفاک و غاصب فلسطین دانسته و آن را قویا محکوم کردند.

در پایان این راهپیمایی خود جوش، مردم روزه دار قم تاکید کردند که روز جمعه هفته آینده، در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس شرکت می کنند و میراث گرانسنگ امام راحل عظیم الشأن را گرامی می دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها