أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۶۸۷۰
زمان انتشار: ۰۲:۵۰     ۲۹ تير ۱۳۹۳
نهمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم تحت عنوان (لشکر علی ولی الله می‌آید) عصر امروز در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، مراسم اجتماع بزرگ مدافعان حرم به همت ستاد مدافعان حرم و همراهی هیئت الرضا(ع) در میدان امام حسین (ع) با حضور مداحان اهل بیت (س) و مردم شهیدپرور تهران برگزار شد. 

در این مراسم حجت الاسلام پناهیان گفت: نوبت امتحان صداقت ما فرا رسیده است و هرکسی که برای حسین سینه می زند باید به میدان بیاید. 


وی افزود : امروز ایمان داشتن و محب اهل بیت بودن از ما جان و مال و بصیرت می خواهد . 


وی جنایات تکفیری‌ها در عراق و سوریه و همچنین حمله بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه را دو امتحان برای مسلمانان و شیعیان دانست و گفت:‌ در دفاع مقدس افرادی بودند که جانانه ایستادند و از کیان و ملت خود دفاع کردند اما برخی‌ها نیز نشان دادند که سینه‌زنی‌ها و نمازهایشان فقط برای خودشان بوده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز دیگر جان دادن برای اهل بیت و خداوند مجانی نیست، گفت: امروز باید برای اهل بیت و پروردگار جان و گاهی مال را ارزانی داشت.

 

حجت‌الاسلام پناهیان به جنایات گروهک داعش در کشور عراق اشاره و خاطرنشان کرد: این جنایاتی که گروه‌های تکفیری در عراق انجام می‌دهند در سال‌های 57 تا 59 نیز ما در کشور خودمان شاهدش بودیم بنابراین من به دلیل کم‌کاری رسانه‌ها از شما عذرخواهی می‌کنم. این صحنه‌ها در عراق و سوریه زمانی در ایران مورد امتحان قرار می‌گرفت.

 

وی ادامه داد:‌ یکی از نشانه‌های شکست استکبار این است که آنان طرح‌های تکراری خود را مدام در منطقه پیاده می‌کنند چرا که امروز حرفی برای گفتن ندارند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به وصیت امام علی (ع) به امامان حسن (ع) و حسین (ع) اشاره و تصریح کرد: امام علی (ع) فرمودند باید با ظالم دشمنی و برای مظلوم دوستی کنیم بنابراین امروز نیز ما باید به دفاع از مظلومین نوار غزه بپردازیم که زیر چکمه‌ صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها در حال جان دادن هستند.


همچنین دراین مراسم بیانیه ای قرائت شد که در ان امده است، امروز روز یتیمان و روز تشنگی مستضعفان جهان است ، امروز روز انتظار ، روز خروش عدالتخواهان جهان است . 


امروز روز مشت گره کردن علیه شیطان بزرگ است که حاضران با شعار مرگ بر امریکا این بیانیه را تایید کردند. 


شرکت کنندگان در این مراسم ضمن سر دادن شعارهایی در راستای حمایت از ملت مظلوم سوریه، آمادگی خود برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) ،خونخواهی مسلمانان عراق و فلسطین (به فرمان ولی‌امرمسلمین) اعلام کردند.


ستاد مدافعان حرم تا امروز هشت برنامه تجمع با هدف اعلام آمادگی برای دفاع از حرم آل الله(ع) برگزار کرده که در رسانه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای بازتاب گسترده‌ای داشته است.

ستاد مردمی مدافعان حرم پس از آغاز حملات جبهه‌ استکبار به محور اصلی مقاومت سوریه و تهدید به تخریب اماکن مقدسه آن کشور مخصوصاً حرم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) ، تحولات میدانی کشور عراق و حضور تکفیری های داعش و کشته شدن تعداد زیادی بی گناه ، با کمک جمعی از هیئت های مذهبی ، کنگره بین‌المللی امام علی النقی (ع) ، مؤسسات و گروه‌های فرهنگی و امت شریف حزب‌الله شکل گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها