يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۲۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۳۰ تير ۱۳۹۳
استفاده از فلیچیت در کشتار کودکان غزه؛
فلیچیت (Flechette) فلزهائی شبیه دارت به اندازه 4 سانتی متر هستند که به عنوان سلاح ضدنفر به کار می روند. این فلزها به طور مستقیم استخوان را می شکافند و جراحتی شدید و غالباً مهلک ایجاد می کنند/ روزنامه ها، خبرگزاری ها، و سایت های خبری بریتانیا از حدود یک هفته ی پیش، از آماده سازی جشن تولد یک سالگی شاهزاده جورج خبر می دهند

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598؛ فلیچیت (Flechette) فلزهائی شبیه دارت به اندازه 4 سانتی متر هستند که به عنوان سلاح ضدنفر به کار می روند. این فلزها به طور مستقیم استخوان را می شکافند و جراحتی شدید و غالباً مهلک ایجاد می کنند. ماهیت آنها طوری است که نمی توان تفکیکی بین نظامیان و غیر نظامیان در هنگام هدف گیری انجام داد. اسرائیل در سال 2009 نیز از بمب های حاوی فلیچیت استفاده کرده بود. اگرچه کاربرد این نوع تسلیحات در جنگ ممنوع است اما مگر رژیم صهیونیستی به کدام قاعده و قانون انسانی پایبند بوده که نگران قانون عدم استفاده از تسلیحات ممنوعه باشد؟! وزارت دفاع رژیم صهیونیستی استفاده از سلاحهای حاوی فلیچیت را در روزهای اخیر رد نکرده است!

نمونه تیرهای (فلیچیت) به کار رفته در بمب های ممنوعه

با توجه به جمعیت جوان فلسطین، هرکجا موشک باران و بمباران رخ می دهد، اکثر قربانیان را کودکان تشکی می دهند. اگرچه خبرگزاری های بین المللی ترجیح میدهند تصاویر دلخراش اجساد تکه تکه شده و سوخته ی کودکان بی گناه غزه را کمتر منتشر کنند اما می توان تصور کرد یک دارت تیز 4 سانتیمتری فلزی که با سرعت به همه طرف پرتاب می شود چه بر سر جسم لطیف یک کودک خواهد آورد.

اما در حالیکه کودکان غزه به دهشتناک ترین شکل ممکن قصابی می شوند، گرسنگی می کشند، می ترسند و یتیم و بی سرپناه می شوند، در نقطه ی دیگری از جهان یک قلمرو پادشاهی در تدارک جشن تولد یک کودک به تکاپو افتاده است! روزنامه ها، خبرگزاری ها، و سایت های خبری بریتانیا از حدود یک هفته ی پیش، از آماده سازی جشن تولد یک سالگی شاهزاده جورج خبر می دهند. شاهزاده ی کوچک بعدها نه جشن تولد یک سالگی خود را به خاطر خواهد آورد و نه خبری از کشتار هم سن و سالان خود در جایی دیگر خواهد شنید. اما دولتمردانی که داعیه ی حقوق بشر دارند و در عوضِ دفاع از کودکان غزه، به حمایت از رژیم صهیونیستی می‌پردازند هرگز جوابی برای این پرسش احتمالی شاهزاده ی جوان نخواهند داشت که چه توجیهی برای دفاع از قتل عام مردم غیرنظامی وجود دارد؟

انگلیس در حالی فردا (22 ژوئیه) را جشن خواهد گرفت که دیوید کامرون، نخست وزیر این کشور کمتر از دو هفته ی پیش با حمایت کامل از اسرائیل و اقدامات ضدانسانی او، عملا به کشتار فجیع مردم غزه چراغ سبز نشان داد. کلگ، معاون کامرون و رهبر حزب لیبرال دموکرات انگلیس، تنها مقام این کشور است که نسبت به فجایع غزه واکنش نشان داده و از رژیم صهیونیستی خواسته است جنگ را تمام کند. اما وی در عین حال اعلام کرد از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می کند!

از سویی دیگر، در حالیکه تظاهرات و راهپیمایی در دفاع از مردم غزه در انگلیس ممنوع بوده و با دخالت پلیس بر هم می خورد، اما به راحتی به اندک جماعت صهیونیست ساکن در این کشور مجوز تجمع در حمایت از صهیونیست ها داده می‌شود! سانسور اخبار و همچنین انتشار خبرهای جهت‌دار و یکسویه که مخاطب را نسبت به خبرهای منتشره از غزه بدبین میسازد از دیگر راه های حمایت مستقیم و غیرمستقیم بریتانیا از اسرائیل است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها