يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۴۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۳۱ تير ۱۳۹۳
این هواداران همراه خود کاغذهای کوچکی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «جادوگر خداحافظی تو بر دشمنانت مبارک باد» و «تو همیشه در قلب ما هستی».
هواداران «علی کریمی» در شبکه های اجتماعی در محل تمرین تیم پرسپولیس تهران توقف کرده و علیه این باشگاه موضع گیری کردند.

به گزارش ایرنا، تمرین پیش فصل تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 18:20 دقیقه امروز (دوشنبه) در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد. 30 دقیقه پس از شروع تمرین، نزدیک به 20 هوادار «علی کریمی» در شبکه های اجتماعی مقابل این ورزشگاه تجمع کردند که با دخالت ماموران نیروی انتظامی متفرق شدند.

این هواداران همراه خود کاغذهای کوچکی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «جادوگر خداحافظی تو بر دشمنانت مبارک باد» و «تو همیشه در قلب ما هستی».

این هواداران پیراهن شماره 8 «علی کریمی» در تیم پرسپولیس را بر تن داشتند. آنها همچنان بنر بزرگی را در حمایت از علی کریمی آورده بودند که اجازه نصب به آنان داده نشد!

«محمد پنجعلی» سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در جمع آنان با این نفرات گفت و گو کرد.

هواداران مجازی پرسپولیس در گفت و گو با پنجعلی از عملکرد باشگاه پرسپولیس انتقاد کرده و اعلام کردند با شروع لیگ به ورزشگاه ها رفته و با تشویق «علی کریمی» تیم را به حاشیه خواهند برد.

نکته قابل توجه در این بین، عکس العمل هواداران تیم پرسپولیس به هواداران علی کریمی در شبکه های مجازی بود. آنان بدون اینکه توجهی به این هواداران کنند فقط نظاره گر عملکرد آنان در ورزشگاه درفشی فر بودند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها