يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۵۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۳۱ تير ۱۳۹۳
نماینده مردم ارومیه از افطاری آن چنانی دولت به برخی سرمایه‌داران در الهیه تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، نادر قاضی‌پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از افطاری آن چنانی دولت به برخی سرمایه‌داران خبر داد و گفت: متاسفانه نهاد ریاست جمهوری در مجموعه‌ای که در خیابان فرشته در الهیه تهران دارد به برخی سرمایه‌داران افطاری آن چنانی می‌دهد.  
 
قاضی‌پور خاطر نشان کرد: باید در این گونه اقدامات تجدیدنظر شود.  
 
این در حالی است که قاضی‌پور تاکنون چندین بار نسبت به چنین افطاری‌هایی تذکر داده و معتقد است دادن افطاری‌های غیرمتعارف از پول بیت‌المال به برخی مسئولان خودی و غیرخودی حرام است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها