أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۵۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۳۱ تير ۱۳۹۳
آدولف هیتلر در کتاب «نبرد من» می‌گوید مردم شکست آلمان در جنگ جهانی اول را به این دلیل پذیرفتند که یهودی‌های دارای نفوذ در مطبوعات از تکنیک «دروغ بزرگ» استفاده کردند. از نظر هیتلر این روش مستلزم آن است که دروغ چنان عظیم باشد که هیچ کس باور نکند که «کسی آنقدر گستاخ باشد که چنین بی‌شرمانه حقیقت را تحریف کند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، سید هادی خامنه ای از چهره های قدیمی اصلاح طلبان  در خلال سخنرانی خود در مراسم شب بیست و سوم ماه رمضان در حسینیه دارالزهرا سلام الله علیها با اشاره به جنایات صهیونیست ها در غره گفته است: «عده‌ای گفتند فلان جریان وابسته به اصلاحات شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" سر داده است. این یک دروغ شاخدار است زیرا هیچ‌کس از وابستگان به اصلاحات و کسانی که به مردم و انقلاب ایمان دارند، چنین عقیده‌ای ندارند!»
 
وی ادامه داده است: «این دروغی است که به اصلاح‌طلبان بسته‌اند! مثل همه حرف‌های دیگری که زده‌اند و ما باید با اظهاراتمان، با بیانیه‌ها و ابزارهایی که در اختیار داریم این دروغ را تکذیب کنیم، به مظلومان کمک کنیم و نشان دهیم آنچه که برخی مغرضان می‌گویند، دروغ است!»
 
این اظهارات در حالی از سوی هادی خامنه ای بیان می شود که به نظر می رسد وی طی سالهای گذشته بویژه روز قدس 88 در ایران حضور نداشته و یا امروز ترجیح می دهد با توهین به  افکار عمومی؛ وقایع تلخی را که صدها عکس و فیلم و ... از آنها موجود است را به راحتی انکار کند و در اقدامی فرار به جلو، کسانی که تنها وقایع چند سال قبل را به خاطر دارند را «مغرض» بنامد!
 
 
در روز قدس سال 88 چه گذشت؟
 
بر اساس روایت های اصلاح طلبان از روز قدس سال 88، این روز عرصه جولان دادن هواداران میرحسین موسوی و مهدی کروبی بود که ضمن سر دادن شعارهای «نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران» پلاکاردهای «مرگ بر اسراییل» را نیز خط زده و به جای آن شعار «مرگ بر روسیه» سر دادند.
 
 
در این باره سایت پارلمان نیوز که در سال 88 از سایت های اصلی سبزها و زیر نظر فراکسیون اصلاح طلبان مجلس هشتم محسوب می شد، در گزارش روز قدس آن سال نوشته است:
 
« از ساعتی پیش رئیس جمهور سابق و همیشه محبوب کشورمان، سید محمد خاتمی در میان هزاران نفر از مردم حامی جنبش سبز در مسیر خیابان حجاب به سمت میدان فلسطین حاضر شد. نکته جالب آنکه مردم حامی جنبش سبز در پاسخ به بلندگوها که مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر می‌دادند یکصدا و با صدایی بسیار بلند شعار مرگ بر روسیه را سر می‌دادند. خبرهای رسیده از راهپمایی امروز تهران حاکی از آن است که مهدی کروبی نیز در میان استقبال پرشور مردم و در میان حلقه‌ای که مردم برای جلوگیری از هرگونه تعرضی به دور او زده‌اند از میدان هفت‌تیر به سمت دانشگاه تهران در حال حرکت است.»
همراهی مهدی کروبی با شعارهای «نه غزه نه لبنان» فتنه گران در روز قدس سال 88 
 
به نظر می رسد با توجه به لحن گفتار و اعتماد به نفس هادی خامنه ای درباره انکار سر دادن شعار «نه غزه نه لبنان» سبزها در سال 88، اگر قرار باشد وی و دیگر همفکرانش تاریخ سالهای اخیر بویژه فتنه 88 را روایت کنند؛ نتیجه احتمالی آن چنین خواهد بود که بعد از انتخابات 22 خرداد 88 که میرحسین موسوی برنده قاطع! انتخابات شد، اصولگرایان در اعتراض به نتیجه انتخابات به کف خیابان آمده و خواستار ابطال انتخابات شدند و در روز قدس نیز ضمن سر دادن شعارهای ضد جریان مقاومت، در روز عاشورا نیز به توهین به مقدسات پرداخته و در نهایت حامیان موسوی و کروبی و دیگر مردم خداجوی! در 9 دی 88 به خیابان ها آمده و بساط فتنه اصولگرایان و ضد انقلاب را برچیدند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها