أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۵۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۳۱ تير ۱۳۹۳
موسیقی فیلم «محمد(ص)» مجید مجیدی توسط «اِی. آر. رحمان» آهنگساز سرشناس هندی که برای موسیقی «میلیونر زاغه نشین» برنده دو جایزه اسکار (ترانه و موسیقی) شده بود به پایان رسیده و صداگذاری این اثر همچنان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، آخرین خبرها از بزرگترین پروژه تاریخ سینمای ایران، تلاش جدی عوامل فنی فیلم محمد(ص) برای به پایان رساندن این پروژه است، اما ظاهرا حساسیت و دقت مجیدی برای انجام مراحل فنی، انتظار برای پایان تولید فیلم را طولانی‌تر کرده است.

مجیدی در حالی این روزها در مسیر آلمان و ایران در حال رفت و آمد است که بیش از نیمی از مراحل فنی فیلم به پایان رسیده است. موسیقی این فیلم توسط «اِی. آر. رحمان» آهنگساز سرشناس هندی که برای موسیقی «میلیونر زاغه نشین» برنده دو جایزه اسکار (ترانه و موسیقی) شده بود به پایان رسیده و صداگذاری این اثر همچنان ادامه دارد.

مراحل پس‌تولید این فیلم با نظارت مستقیم مجید مجیدی انجام می‌شود و این کارگردان پس از پایان تدوین و موسیقی فیلم «محمد(ص)» از چند روز گذشته به ایران آمده است و قرار است که برای بازبینی مجدد آن به آلمان برود.

مجیدی قرار است قسمت دوم و سه‌گانه زندگی پیامبر(ص) را نیز خودش بسازد. این قسمت از سه‌گانه محمد(ص) از پیش از تولد تا دوران کودکی پیامبر اسلام را روایت می‌کند. «میلژن کرکا» که دو اسکار در کارنامه خود دارد، طراح لوکیشن، «اسکات اندرسون» که یک بار برنده اسکار شده و جلوه های ویژه ترمیناتور، کینگ کونگ و جان سخت را بر عهده داشته، مسئول تدوین و جلوه های ویژه؛ «رحمان» که برای فیلم «میلیونر زاغه نشین» دو جایزه اسکار دارد، آهنگساز و در نهایت «استرارو» که سه جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد، فیلمبردار این فیلم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها