أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۵۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۳۱ تير ۱۳۹۳
فرمانده مهندسی ناجا:
فرمانده مهندسی ناجا گفت: مرزهای کشورمان در امنیت کامل است و هیچگونه تهدید بیگانگان نمی‌تواند این پایداری را متزلزل کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار یزدآبادی صبح امروز در جریان بازدید از مناطق مرزی نمین و در دیدار با مرزبانان این شهر اظهار کرد: تهدیدهای نظام بیگانه تهدیدهای پوچ و توخالی است و آنها بیشتر از آنچه مرد عمل باشند، به گزافه‌گویی مشغول هستند، چرا که جمهوری اسلامی ایران با رزمندگان جان بر کف خود ثابت کرده که نمی‌تواند میدان تهدید برای بیگانگان فراهم آید.

وی توان نیروهای مرزبانی به دلیل شرایط خاص خدمتی، توان بسیار بالا همراه با هوشیاری و مراقبت کامل اعلام کرد و گفت: آنچه که در مناطق مرزی توانسته بر نیروهای جان بر کف مرزبانی قدرت و صلابت مضاعف بخشد، روحیه ایمانی و دینداری آنهاست که در نوع خود گشاینده بسیاری از مشکلات است.

فرمانده مهندسی ناجا به روحیه مرزبانان استان اردبیل با تکیه بر ایمان خداباوری و خودباوری اشاره کرد و افزود: بنده که برای روحیه‌ دادن مرزبانان اردبیلی در این استان حاضر شده بودم، خودم از روحیه بالای آنها توانی مضاعف گرفتم.

یزد‌آبادی تصریح کرد: مرزبانان ما امروز در همه نقاط کشور در اوج تقرب به خداوند و روزه‌داری در سخت‌ترین شرایط و محرومیت‌ها سعی می‌کنند تا با حفظ توان خود همواره مراقب مرزهای پاک جمهوری اسلامی ایران باشند و اجازه ندهند تا دشمنان کوچکترین قصد و نیت پلید خود را اجرایی کرده و عملیاتی کنند.

این مسئول ادامه داد: این روحیه و توان بالای مرزبانان ما نشات گرفته از عزت‌مندی و شکوه این مرز و بوم است که همواره تلاش و جدیت بر این است که این شکوه و عزت دچار خدشه نشود.

فرمانده مهندسی ناجا در پایان سخنان خود مرزهای استان اردبیل را مرزهای امن و دارای کمترین تنش و اختلال بیان کرد و گفت: مرزهای استان اردبیل از امن‌ترین مرزهای کشور محسوب می‌شود که این خود نشان می‌دهد در کنار تعامل با کشور همسایه آمادگی و توان نیروها از بعد نظامی و معنوی و ارزشی بسیار بالا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها