يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۶۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۳۱ تير ۱۳۹۳

کاپیتان سابق بارسلونا ابراز امیدواری کرد مهاجم جدید اروگوئه ای این تیم بتواند در بارسلونا نیز مانند لیورپول موفق باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بارسلونا در زمان نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشته است. مهم‌ترین خرید آنها لوئیس سوآرس، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول بوده است که جانشین الکسیس سانچس در این تیم شده است. هر چند حاشیه‌های این مهاجم اروگوئه‌ای باعث شده تا اظهارنظرهای مختلفی از سوی بازیکنان و مربیان سابق بارسلونا درباره سوآرس منتشر شود.

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا که در این فصل مشاور زوبی زارتا در این تیم است، درباره حضور سوآرس در بارسلونا و حرکت جنجالی او در جام جهانی 2014 برزیل گفت: قطعا نمی‌توان هیچ دفاعی از حرکت سوآرس کرد. اما وقتی کنترل‌تان را از دست می‌دهید این چیزها طبیعی است و نباید بیش از حد قضیه را بزرگ کرد. سوآرس از این حرکت خود عذرخواهی کرده است. او فوتبالیست خیلی خوبی است و جنگندگی خیلی زیادی در زمین فوتبال دارد و مطمئنم که می‌تواند به سود فوتبال بارسلونا باشد.

پویول در ادامه گفت: مطمئنم که بارسلونا با سوآرس قوی‌تر می‌شود. البته باید به او زمان داد تا بتواند به شرایط جدید در بارسلونا عادت کند. اما با توجه به انگیزه‌ای که این مهاجم دارد مطمئنم که سوآرس می‌تواند در بارسا موفق باشد.

کاپیتان سابق بارسلونا در پایان درباره پست جدید خود در این تیم گفت: امیدوارم فوتبال در 19 سال گذشته به من چیزهایی را یاد داده باشد که بتوانم در در پست جدیدم از آن استفاده کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها