کد خبر: ۲۳۷۶۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۳۱ تير ۱۳۹۳

سرمربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار در زمان مدیریت محمد رویانیان با بیان این که مدیریت پرسپولیس تاکنون هیچ اقدام مثبتی برای حل مشکل بدهی کشتی‌گیران انجام نداده است، تاکید کرد: اگر تا فردا (چهارشنبه) پرسپولیس نسبت به تسویه حساب با ما اقدام نکند مطمئنا دچار عواقب بدتری خواهد شد!

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در واکنش به گله مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر این که "از محمدی توقع نداشتم برای گرفتن حق کشتی‌گیران دست به شکایت از پرسپولیس بزند"، اظهار کرد: برای من خیلی جالب است، به جای این که ما از مدیران پرسپولیس گلایه داشته باشیم، او از ما گله می‌کند؟! از رحیمی بعید است که چنین حرف‌هایی بزند. کار ما کاملا قانونی بود و حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس را قانون صادر کرده است. با گذشت 10 روز از صدور این حکم بر اساس قانون باید اموال این باشگاه توقیف می‌شد، حتی مدیران پرسپولیس و شخص رحیمی از این موضوع خبر داشتند، اما هیچ کار مثبتی در این زمینه انجام ندادند.

سرمربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار در زمان مدیریت رویانیان افزود: ما با رحیمی سه هفته‌ پیش صحبت کردیم، اما او به ما اعلام کرد که به شما هیچ قولی نمی‌توانم بدهم و فقط می‌توانم بگویم به محض این که پولی به دستمان رسید می‌توانیم پول شما را بدهیم. انگار که ما کشتی‌گیران گدا هستیم و به زور از پرسپولیس پول می‌خواهیم. شان کشتی‌گیران بالاتر از این است که با آنها به این صورت برخورد شود. رحیمی به جای این که در رسانه‌ها از این جور حرف‌ها بزند بهتر است با من تماس می‌گرفت تا جلسه‌ای با هم داشته باشیم و به عنوان مثال به ما بگوید 10 روز دیگر و یا حتی 20 روز دیگر پول شما را می‌دهیم تا ما فعلا از انجام کار خود منصرف شویم.

وی با بیان این که ما حسن نیت خود را در قبال باشگاه پرسپولیس اثبات ‌کرده‌ایم، گفت: ما پرسپولیس را دوست داریم و نمی‌خواهیم این تیم را وارد حاشیه کنیم،‌ اما سکانداران پرسپولیس در این قضیه بسیار کم کاری کرده‌اند. ما به دنبال حق کشتی‌گیرانمان هستیم. متاسفانه هیچ کار مثبتی در این مدت طولانی از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام نشده و حالا که قانون یقه باشگاه را گرفته، صدایشان به آسمان بلند شده است.

محمدی در واکنش به این اظهار نظر که طلب کشتی‌گیران بابت مدیریت دوران رویانیان است، گفت: ما با باشگاه قرارداد بستیم و هیچ کسی را نمی‌شناسیم. هیچ ربطی به ما ندارد که در آن زمان رویانیان مدیرعامل باشگاه بوده و یا شخص دیگری. به ما ربطی ندارد که چه اشخاصی مدیریت این باشگاه را در اختیار می‌گیرند. الان هم اگر رحیمی، مدیرعامل پرسپولیس نبود و هر شخص دیگری جای او بود به سراغ او می‌رفتیم. این حرف‌ها هیچ فایده ای ندارد و مدیران پرسپولیس باید به وظایف قانونی خود عمل کنند. مطمئن باشید باشگاه پرسپولیس پول دارد و باید پول ما را بدهد.

سرمربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار در سال 91 در خصوص ادامه این روند، اظهار کرد: ما تا فردا (چهارشنبه) منتظر می مانیم تا ببینیم مدیریت پرسپولیس چه تصمیمی در این باره می‌گیرد. ما نمی‌خواهیم شرایط برای پرسپولیس بدتر شود. قانون حق را کاملا به ما داده. حتی من چند بار حضوری از مدیریت پرسپولیس خواهش کرده‌ام که این پول را به بچه های ما پرداخت کنند، اما متاسفانه از انجام این کار سر باز زده‌اند. اگر تا فردا مشکل ما را حل کردند که هیچ، اما در غیر این صورت مطمئن باشید که عواقب بدتری در انتظار باشگاه پرسپولیس خواهد بود. ما شدیدا پیگیر حق خود هستیم و کوتاه نمی‌آییم، چرا که به ما در این قضیه توهین‌های زیادی شده است.

وی ادامه داد: ما اردیبهشت ماه جلسه‌ای را با حضور سالارکیا، رییس کمیته‌ انضباطی باشگاه پرسپولیس و دزفولی – معاونت دادگاه در محل دادگاه گذاشتیم و به توافق رسیدیم که پول‌مان را تا دهم تیر ماه بگیریم و حتی مبلغ را از 690 میلیون به 600 میلیون تومان کاهش دادیم. حتی در آن صورتجلسه آمده اگر مسئولان پرسپولیس به ما پولی نپرداختند می‌توانیم از طریق قانونی حق خود را پیگیری کنیم و کاملا حق در این مورد با ماست. حتی در تاریخ دهم تیر ماه که پول ما را ندادند باز هم کوتاه آمدیم و دست به انجام کاری نزدیم. اما دیگر صبر ما هم اندازه دارد و پس از حکم دادگاه در خصوص توقیف اموال این باشگاه و با گذشت 10 روز از آن این قانون به صورت خودکار اجرا می‌شود که پیرو همین موضوع دیروز (دوشنبه) ماموران برای توقیف اموال به در باشگاه پرسپولیس رفتند.

وی خطاب به مدیران پرسپولیس گفت: آقای رحیمی و دوستانشان اگر دم از اخلاق می‌زنند به آن هم عمل کنند و حق این بچه‌ها را بدهند. من برای ورزش ایران متاسفم که کشتی‌گیرانش باید برای گرفتن حق خود از این اتاق به آن اتاق بروند و سختی‌های زیادی را متحمل شوند.

محمدی در واکنش به اظهار نظر رحیمی مبنی بر این که اموال باشگاه پرسپولیس متعلق به دولت است و کسی نمی‌تواند آنها را توقیف کند، تصریح کرد: از اموال باشگاه پرسپولیس صورت برداری شده و ما می‌توانیم بر اساس قانون و حکم دادگاه آنها را توقیف کرده و پول خود را بگیریم. من نمی‌خواهم رحیمی و دوستانش وارد بازی‌های حاشیه‌ای شوند، چرا که مطمئنا خودشان متضرر می‌شوند. بهتر است به جای زدن حرف‌های غیر منطقی پولی را که حق این کشتی‌گیران است به آنها بدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها