أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۶۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۳۱ تير ۱۳۹۳

باشگاه فولادخوزستان با مدافع تیم‌ملی هندوراس قرارداد بست.

حسین ابن‌قاسم، مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: با "بکلیس برایان آنتونی” عضو تیم المپیای هندوراس و ملی‌پوش این کشور که در جام‌جهانی نیز حضور داشت، به توافق رسیدیم و قراردادی یک ساله منعقد کردیم. همچنین قرارداد آرش افشین در هیات فوتبال استان به ثبت رسید.

وی بیان کرد: باتوجه به این‌که آخرین فرصت برای جذب بازیکن خارجی تا روز شنبه آینده است، ما هنوز به دنبال یک مهاجم خارجی نیز هستیم.

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: همچنین با جان‌تیغ و علی سیناربانی (مهاجم)، محمد اهل‌شاخه و رضا احمدی (مدافع) و هادی حبیبی (هافبک) که از بازیکنان جوانان فولاد هستند، قراردادی سه ساله منعقد کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها