أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۶۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۳۱ تير ۱۳۹۳

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال از انتشار قرارداد لیگ برتری‌ها تا پایان چهارشنبه خبر داد.

شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر، اظهار کرد: مهلت نقل و انتقالات به صورت قطعی پایان یافته و به هیچ وجه و تحت هیچ عنوانی تمدید نشده است.

وی درباره سرنوشت ملی‌پوشانی که هنوز تیم جدیدشان را انتخاب نکرده‌اند هم گفت: این بازیکنان طبق مقررات فیفا بازیکن آزاد محسوب می‌شوند و دو تیم هم در صورت داشتن جای خالی می‌تواند تا پایان فصل می‌توانند سه بازیکن آزاد جذب کنند.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ همچنین درباره انتشار قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ برتری گفت: مشغول بررسی قراردادها هستیم و در صورتی که روزی 15 ساعت کار کنیم حداقل 48 ساعت وقت لازم داریم که کار را به نتیجه‌ برسانیم.

وی در پایان گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید، قراردادهای لیگ برتری‌ها را تا غروب چهارشنبه در سایت سازمان لیگ قرار می‌دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها