امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۳۷۶۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۳۱ تير ۱۳۹۳
سخنگوی هیات رییسه مجلس اظهار کرد: عمده بحث اختلافی تنها در مورد ظرفیت غنی‌سازی بوده است و با توجه به توضیحاتی که وزیر امور خارجه ارائه کرد به نظر می‌رسد که 1+5 پذیرفته‌اند که باید خواسته‌های به حق ملت ایران را درنظر بگیرند.
به گزارش پایگاه 598 ، بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: با توجه به اینکه مذاکرات را در پیش داشتیم هیات رییسه مجلس تصمیم گرفت تا از وزیر امور خارجه دعوت به عمل آورد تا در جلسه غیرعلنی در مجلس گزارشی از روند مذاکرات را ارائه دهد.

وی افزود: در مورد بحث‌های غنی‌سازی نیز وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی اشاره‌ای کرده اما بیشتر موارد اختلافی در مورد زمان مذاکرات است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد:‌ پیش از این تمام تلاش‌ها این بوده که ظرف شش ماه مذاکرات به نتیجه برسد اما به هر حال موارد اختلافی وجود دارد که باید حل شود. یکی از این موارد تولید 190 هزار سو غنی‌سازی است که این موضوع مذاکرات را تحت‌الشعاع قرار داده است.

نعمتی درباره اینکه آیا پس از این نیز از اعضای تیم مذاکره‌کننده برای ارائه گزارش در مجلس حضور خواهند داشت یا خیر؟ گفت: جلسات بین مجلس و دولت همواره وجود دارد اما این جلسه صرفا تصمیم هیات رییسه برای ارائه گزارش از سوی وزیر امور خارجه بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها