کد خبر: ۲۳۷۶۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۳۱ تير ۱۳۹۳

سوریه پس از وقفه چند ساله بار دیگر در نمایشگاه گردشگری بین‌المللی «بازار جهانی سفر» حضور می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس اعلام وزارت آثار تاریخی و گردشگری سوریه‌، این کشور با در اختیار گرفتن یکی از بهترین غرفه‌های نمایشگاه امسال «بازار جهانی سفر» در این نمایشگاه معتبر صنعت گردشگری حضور پررنگی خواهد یافت.

به گزارش عرب نیوز، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بازار جهانی سفر از سوم نوامبر 2014 به مدت چهار روز در مرکز نمایشگاهی «اکسل» شهر لندن گشایش می‌یابد و امسال 192 کشور در قالب بیش از 1200 موسسه در نمایشگاه گردشگری بازار جهانی سفر حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه همواره سکویی برای کشورهای مختلف جهان برای معرفی جاذبه‌های گردشگری بوده و به همین دلیل مقامات برگزارکننده نمایشگاه بازار جهانی سفر تلاش می‌کنند با اجرای تمهیدات ویژه‌، ساکنان شهر لندن و گردشگران را به بازدید از آن تشویق کنند.

قرار است در نمایشگاه امسال فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سوریه و همچنین ده‌ها اثر تاریخی در دمشق و مناطق ساحلی مدیترانه‌ای این کشور و به بازدیدکنندگان معرفی شده است. از سوی دیگر بزودی بازسازی آثار تاریخی شهرهای مختلف سوریه که در جریان چند سال جنگ داخلی بشدت آسیب دیده‌اند، آغاز می‌شود، البته بخش قابل توجهی از آثار تاریخی سوریه در شهر تاریخی حلب قرار دارند که هنوز در اختیار تروریست‌هاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها