أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۶۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۳۱ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گروه سیاسی جهان نیوز، خبرنگاران در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نیوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

عبدالحمید: اقدامات داعش حرکت مردمی است

> به گزارش جهان، مولوی عبدالحمید امام‌جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان در جمع مولوی‌های مسجد مکی ضمن بیان مطالبی در خصوص بحران عراق، نه تنها از محکوم کردن جنایت داعش در عراق اجتناب کرده، بلکه آن را حرکتی مردمی خوانده است.

عبدالحمید در این جلسه گفت: این‌ها عده‌ای از مردم ستمدیده اهل سنت عراق هستند که برای احقاق حق خودشان بپا خاسته‌اند! آن‌ها در چند سال حکومت شیعه عراق زخم‌هایی داشته‌اند که حالا سر باز کرده است و دولت عراق باید تاوان آن را پس دهد.

كلكسیونی از ضدانقلاب در جماران جمع شده‌اند

> به گزارش جهان، یکی از همراهان امام خمینی(ره) اخیراً در جلسه‌ای گفته است: کلکسیونی از ضدانقلاب در جماران جمع شده‌اند، درست است که این‌ها قبلاً نزدیکان امام بودند و در زمره یاران وی، اما استحاله شده‌اند و به این روز افتاده‌اند.

وی انتشار کتابی که چندی پیش با عنوان «اخلاق در منظر امام» منتشر شده را مثال زده كه بعضی از ضد انقلابیون در آن قلم زده و به معرفی امام خمینی(ره) پرداخته‌اند.

گفتنی‌ است کتاب مذکور که کار گردآوری و تألیف آن را فردی به نام اصغر زارعی کهنمویی انجام داده ‌است، با مقدمه حجت الاسلام سید حسن خمینی و با پشتیبانی مالی بانک ملی منتشر شده و در آن مقالاتی به قلم آقایان موسوی بجنوردی، ایازی عضو مجمع محققین، ناصر کاتوزیان از حقوقدانان برجسته کشور، مصطفی ملکیان، عمادالدین باقی و امثال این افراد درج شده است.

تجلیل از مبتذل‌نویس دوران طاغوت در نشریه آموزش و پرورش

> خبرنگار جهان با خبر شد، اخیراً در نشریه علوم اجتماعی ماهنامه رشد که توسط آموزش و پرورش چاپ و منتشر و برای معلمان علوم اجتماعی سراسر کشور هم ارسال می‌شود، در مطلبی از ایرج پزشک‌زاد مبتذل نویس دوران طاغوت تجلیل به عمل آمده و نام او در کنار شخصیت‌های برجسته ایرانی مانند عطار نیشابوری و دهخدا قرار گرفته است!

ماجرای دستگیری عبدالمالك ریگی، سریال می شود

> به گزارش جهان، سیما فیلم در حال بررسی و مطالعه برای انعقاد قراردادی برای ساخت سریالی احتمالاً با درجه کیفی الف با موضوع دستگیری عبدالمالک ریگی است.

نگارش جوابیه دولت به انتقادات آیت‌الله مكارم توسط آشنا

> پس از انتشار خبر جهان در خصوص نامه آیت‌الله مكارم شیرازی به رئیس جمهور و انتقاد از عملكرد وزارت‌خانه‌های علوم، ارشاد، استانداری سیستان و بلوچستان و آقای یونسی مشاور رئیس جمهور، دولت پاسخی برای این نامه آماده کرده است.

نوشتن پاسخ برای این نامه برعهده آقای حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور گذاشته شده و وی نیز متنی آماده کرده و یکی دوبار نزد رئیس‌جمهور رفته تا برای ارسال به آیت‌الله مکارم شیرازی نهایی شود.

احمدی‌نژاد: شمال شهر نشین شده‌ام و مردم‌ انتقاد می‌کنند

> خبرنگار جهان با خبر شد، آقای محمود احمدی‌نژاد دستور داده‌ است تا ساختمانی که در منطقه ولنجک تهران در اختیار وی بود را تخلیه کنند و به فکر ساختمانی در مناطق متوسط شهر تهران باشند.

آقای احمدی‌نژاد در این خصوص گفته است: الان من شمال شهر نشین شده‌ام و مردم که مرا می‌بینند،‌ انتقاد می‌کنند، بروید جایی در شرق یا مرکز تهران پیدا کنید.

همچنین آقای احمدی‌نژاد گفته است: این دولت دارد مقدمات بازگشت ما را فراهم می‌کند. آمارها هم نشان می‌دهد که نتوانسته‌اند کاری بکنند و روز به روز در باتلاقی که خودشان درست کرده‌اند دست و پا می‌زنند و با عملکرد خودشان تا یکی دو سال آینده شرایط را برای ما فراهم می‌کنند.

گفتنی است عملکرد دولت دهم به خصوص در دو سال آخر فعالیت خود موجب شد تا مردم در انتخابات سال ۹۲ به آقای روحانی اقبال بیشتری نشان دهند و اصولگرایان هزینه اقدامات آقای احمدی نژاد را که رسما اعلام کرده بود خود را اصولگرا نمی داند، پرداخت کنند.

دستور خاتمی: ناطق نوری را جذب کنید

> به گزارش جهان، آقای محمد خاتمی، در جلسه مجمع روحانیون مبارز، تاکید کرده است که نباید ناطق نوری را رها کنیم. باید سراغش بروید و جذبش کنیم.

پیرو این جلسه آقایان قدرت علیخانی و سید حسن خمینی جلسه ۳ ساعته‌ای با آقای ناطق نوری داشته‌اند و درباره حضورش در صحنه و ضرورت کنار زدن افراطیون و... بحث شده است.

بعد از جلسه حجت الاسلام سید حسن خمینی اعلام کرده است که یخ آقای ناطق آب شد و کوتاه آمده و حضورش برای انتخابات مجلس را اعلام خواهدکرد.

مانور وزیر علوم با اهرم «حقوق اساتید»

> به گزارش جهان، آقای فرجی دانا وزیر علوم، طرحی ارائه کرده است که به موجب آن حقوق اساتید دانشگاه‌ها حدود ۳۵ درصد افزایش یابد. وزارت اقتصاد با این طرح مخالفت کرده و در مقابل فرجی دانا نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشته است و منتظر مجوز آقای روحانی است. گفته می‌شود این طرح با توجه به احتمال استیضاح فرجی دانا در مجلس، برای ایجاد فضای مثبت به نفع وزیر ارائه شده است.

عذرخواهی یونسی از دراویش کرمانشاه

> به گزارش جهان، علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام، نشستی با دراویش کرمانشاه داشته و در این جلسه گفته است که محدودیت‌هایی که برای شما ایجاد شده، ربطی به حکومت ندارد و یک عده آدم‌های تنگ نظر، خودسر و جاهل به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کنند. از طرف دولت روحانی به شما قول می‌دهم که حقوق شما را برمی‌گردانیم و من از طرف نظام از شما عذرخواهی می‌کنم!

شمخانی، با لباس نظامی، بارزانی را پذیرفت

> به گزارش جهان، نیچروان بارزانی که اخیراً به نمایندگی از حکومت خودمختار اقلیم کردستان عراق به ایران سفر کرده بود، در حالی به دیدار آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی رفته است که شمخانی با لباس نظامی وی را پذیرفته است.

شمخانی پس از این جلسه گفته است: عمداً با لباس نظامی با نیچروان بارزانی دیدار کردم که بفهمد که برای ما اشغال عراق و کردستان مهم است و حساب کار دستشان بیاید.

بارزانی در این جلسه گفته است: در برابر مالکی کوتاه نمی‌آییم و هیچ کمکی به دولت مرکزی نمی‌کنیم. وی درباره سیاست اقلیم کردستان در باره بحران فعلی عراق گفته که روی داعش سلاح نمی‌کشیم و در طرف مقابل هم به مالکی کمک نخواهیم کرد.

هم‌بندهای نزدیک به فائزه هاشمی در انجمن حمایت از بهائیان

> به گزارش جهان، اخیراً انجمنی با موضوع حمایت از بهائیان تشکیل شده که افرادی مانند محمد نوری زاد، نسرین ستوده، عیسی سحرخیز، مهوش ثابت، فریبا کمال آبادی و اسماعیل عبدی از جمله اعضای آن هستند. مهوش ثابت و فریبا کمال آبادی از کسانی هستند که در دوران زندانی بودن فائزه هاشمی با وی هم بند بودند و ارتباط نزدیکی با او دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها