امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۳۷۶۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۳۱ تير ۱۳۹۳
دروازه‌بان تازه‌وارد تيم فوتسال تاسيسات دريايي مي‌گويد از اينکه تيم تاسيسات را انتخاب کردم بسيار خوشحالم چرا که افراد بزرگي در اين تيم حضور دارند و مسئولان آن نيز تمام تلاش خود را براي جذب من انجام دادند.

 

به گزارش پایگاه 598،مصطفي نظري درباره حضور در تيم فوتسال تاسيسات دريايي اظهار کرد: خدا را شکر همان طور که از قبل پيش بيني مي‌کردم شرايط خيلي خوبي در تاسيسات دارم. به نظرم تصميم کاملا درستي گرفتم و به تيمي آمدم که من را خيلي مي‌خواستند و تلاش زيادي براي جذب من انجام دادند. مسئولان تاسيسات دريايي حتي پول گرفتن رضايت‌نامه‌ام را نيز به تيم نيکل روسيه پرداخت کردند.

به نقل از ايسنا، دروازه‌بان تيم فوتسال تاسيسات دريايي تهران افزود: از اينکه با آدم‌هاي بزرگ در اين تيم کار مي‌کنم بسيار خوشحالم. همچنين همبازيان بسيار خوبي در تاسيسات دارم که يکي از آن‌ها اصغر حسن‌زاده است که زماني با او همبازي بودم اما الان شاگرد او هستم و مي‌خواهم چيزهاي زيادي از او ياد بگيرم.

وي با بيان اينکه تيم فوتسال تاسيسات دريايي در فصل پيش‌رو حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت، گفت: از نظر بازيکن، کادر فني و مديريت افراد کارکشته‌اي در اين تيم حضور دارند و همگي مصمم هستيم تاسيسات را به رده‌هاي بالاي جدول برسانيم.

نظري در پاسخ به اين سوال که آيا به حضور مجدد در تيم ملي فوتسال فکر مي‌کني يا خير خاطرنشان کرد: مگر مي‌شود به تيم ملي فکر نکنم. آرزويم حضور مجدد در تيم ملي است. تمام تلاشم را مي‌کنم تا در ابتدا براي سربلندي تاسيسات به ميدان بروم تا ان‌شاءالله از اين طريق به تيم ملي هم راه پيدا کنم. سال گذشته سال خوبي برايم بود اما به دليل آسيب ديدگي موفقيت‌هايم تداوم نداشت و خيلي اذيت شدم. امسال تمام سعي خود را مي‌کنم تا عملکرد خوبي از خود به نمايش بگذارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها