أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۶۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۳۱ تير ۱۳۹۳
محرم نويدکيا کاپيتان سپاهان در دقيقه نود تصميم به ماندن گرفت و قراردادش با اين تيم را تمديد کرد.

 

به گزارش پایگاه 598،اين بازيکن چندي پيش گفته بود به دنبال اين است تا با گرفتن يک تصميم،همه را شوکه کند.نويدکيا در گفت و گو با فوتبال ايران در مورد ماندن در سپاهان گفت:دنبال اين بودم که خداحافظي کنم.وضعيت زانويم خيلي خوب نيست اما طوري هم نيست که نتوانم بازي کنم.اگر سبک تمرين کنم و خيلي به پايم فشلر نياورم مي توانم يک فصل ديگر بازي کنم.دل کندن از سپاهان واقعا برايم سخت بود.به خاطر همين تصميم گرفتم که بمانم.هميشه در اين سالها اين مصدوميت همراه من بوده و با وجود آن بازي کرده ام.پس اين فصل هم مي توانم.

او در مورد شايعه حضورش در يک تيم ديگر افزود:محال بود اين کار را انجام بدهم.مي خواستم جدا شوم،در دوران اوجم،همان روزهايي که از سرخابي ها پيشنهاد داشتم مي رفتم.با سپاهان به فوتبال ومعرفي شدم و با پيراهن اين تيم هم از فوتبال خداحافظي مي کنم.

نويدکيا اختلاف با مديران سپاهان را هم تکذيب کرد:کدام اختلاف،هيچ مشکل وجود نداشت!اگر تصميم به رفتن گرفته بودم به خاطر کلافه شدن از وضعيتم بود.سالها است که با اين مصدوميت دست و پنجه نرم مي‌کنم و واقعا ديگر خسته شده ام.اما از طرفي دل کندن از سپاهان و فوتبال هم برايم سخت بود.به فرض اگر مسئله اي هم بوده يک قضيه خانوادگي بوده و فکر نمي کنم به کساني که خارج از مجموعه اند ارتباطي داشته باشد.جريمه براي کل تيم بود نه فقط براي من که بخواهم بابت آن ناراحت شوم.ضمن اينکه آن جريمه ها بخشيده شد.

مدتي پيش اين شايعه مطرح شد که نويدکيا به خاطر جذب برخي از بازيکنان با مديران به مشکل خورده ولي خودش در اين خصوص افزود:در اين سالها هيچ وقت دنبال اينجور مسايل نبوده ام و هميشه سرم به کار خودم بوده است.به من چه ارتباطي دارد که کدام بازيکن جذب مي شود و کداميک مي رود؟خيلي هنر کنم به فکر خودم باشم.کي شده که در جذب بازيکن دخالت کنم که حالا بخواهم اين کار را بکنم؟امسال تيم خوبي بسته شده.اين فصل بايد ناکامي هاي فصل گذشته را هم جبران کنيم.پس هر دو جام را مي گيريم تا جبران فصل گذشته را هم کرده باشيم.

نويدکيا در پايان در مورد خداحافظي علي کريمي از دنياي فوتبال گفت:کريمي در نوع خودش اعجوبه بود.حيف شد که ديگر فوتبال ما علي کريمي ندارد.بعيد مي دانم بازيکني مثل کريمي در فوتبال مان دوباره رو شود.خداحافظي غريبانه اي داشت.اين رسم برخورد با اسطوره ها نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها