يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۶۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۳۱ تير ۱۳۹۳
مدافع ملي‌پوش پرسپوليس گفت: «همين پارسال که به پرسپوليس آمدم ملي‌پوش شدم اما وقتي داشتم مي‌رفتم ملي‌پوش نبودم!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود،محمدرضا خانزاده حرف‌هاي جالبي راجع به داستان برگشتنش زد و گفت که اصلا حاشيه و استرسي را که شايد اين فصل درگيرش شود را دوست ندارد اما همه‌چيز به شروع بازي‌ها برمي‌گردد.

 

بايد ديد او مي‌تواند نظر مثبت دايي را براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي به دست آورد و يا از بازگشت به پرسپوليس پشيمان خواهد شد.

 

* اول از جام‌جهاني که خيلي از پايانش نمي‌گذرد صحبت کنيم که در نهايت آلمان قهرمان شد، با توجه به اينکه طرفدار آرژانتين بودي طبيعتا ناراحت شدي درست است؟

- بله درست است. آنقدر اعصابم خرد است که اصلا دوست ندارم در مورد اين موضوع صحبت کنم. البته فوتبال آلمان هم کاملا سازماندهي شده بود و بالاخره آنها قهرمان شدند.

 

* تجربه جام‌جهاني از نزديک چقدر رويت تأثير گذاشت؟

- خيلي. بيشترين تأثيرش هم اين بود که توانستيم خودمان را با فوتبال روز دنيا مقايسه کنيم و بفهميم که چقدر از لحاظ امکانات سخت‌افزاري و تيم داري و بقيه موارد عقب هستيم و بايد خيلي تلاش کنيم.

 

* تجربه کار با کي‌روش چطور بود؟

- انگار که 10، 15 سال از نظر فوتبالي جلو افتاديم. مربيان خارجي زيادي آمده‌اند و رفته‌اند اما کي‌روش با همه آنها فرق مي‌کند. اميدوارم بتوانند او را حفظ کنند.

 

* برويم سراغ پرسپوليس و قضيه بازگشتت به اين تيم؟

- من قرارداد داشتم و کار ديگري جز برگشت به تيم نمي‌توانستم بکنم.

 

* منظورت چيست؟ دوست نداشتي برگردي؟

- نه تيم پرسپوليس بزرگ و محبوب است اما شرايطم طوري بود که بايد مشورت مي‌کردم ولي در هر حال مجبور شدم که برگردم.

 

* سيدجلال هم که مي‌گويند رسما جدا شده چه صحبتي داري؟

- او بهترين مدافع تاريخ فوتبال ايران تا اين جاي کار است ولي تصميم به جدايي گرفت به شخصه وقتي کنارش بازي مي‌کردم آرامش خاصي داشتم. حسيني تنها از نظر فني خوب نبود بلکه اخلاق فوق‌العاده‌اي داشت. از ته قلبم آرزو مي‌کنم هرجا هست موفق باشد.

 

* جدايي حسيني و پولادي به نفع تو نشد؟ حالا ديگر مي‌تواني يار ثابت دايي باشي؟

- اصلا بحث بودن يا نبودن بازيکن نيست چون در نهايت علي‌آقا تصميم‌گيرنده است.

 

* ترکيب ثابت در بازي‌هاي تدارکاتي در ترکيه مشخص نشد؟

- خير به هيچ عنوان.

 

* به نظرت مي‌تواني در پرسپوليس فيکس شوي؟

- تمام سعي و تلاشم را مي‌کنم ولي دوست ندارم در استرس باشم ولي مجبور بودم که بيايم البته پرسپوليس تيم محبوبم است و دوستش دارم اما نمي‌خواهم در استرس و حاشيه باشم. قبل از آمدن با علي‌آقا صحبت کرديم و او گفت که به من احتياج دارد.

 

* ولي الان شرايط فرق کرده تو به عنوان ملي‌پوش به پرسپوليس آمدي؟

- همين پارسال که به پرسپوليس آمدم ملي‌پوش شدم اما وقتي داشتم مي‌رفتم ملي‌پوش نبودم! اول خدا و بعد هم ذوب‌آهن کمکم کرد که بتوانم حقم را بگيرم اميدوارم اين سناريو دوباره تکرار نشود.

 

* اگر در پرسپوليس به تو بازي نرسد حسرت نمي‌خوري که کاش در ذوب‌آهن مي‌ماندي؟

- بله صددرصد. هيچ چيز را با بازي کردن عوض نمي‌کنم. بحث مالي هم مهم است اما داشتن آرامش و بازي کردن مهم‌تر است.

 

* اما به نظر، دايي به تو چراغ سبز نشان داده؟

- بحث چراغ سبز در پرسپوليس وجود ندارد. با دايي صحبت کرديم و از آن جايي که نمي‌شود روي حرف علي‌آقا حرف زد به پرسپوليس آمدم چون به هر حال دايي مرا به اين فوتبال آورد آن هم در زماني که جوان بودم و اعتماد کردن به من سخت بود.

 

* از اردوي ترکيه بگو. اوضاع چطور بود؟

- خدا را شکر اردوي خوبي بود سه بازي تدارکاتي داشتيم که خيلي به دردمان خورد.

 

* امکانات آنجا چطور بود‍؟

- متوسط بود. نه خيلي خوب، نه خيلي بد!

 

* پس راضي‌کننده نبود؟

- آب و هوا خوب بود اما زمين تمرين‌مان کيفيت مناسبي نداشت، هتل هم معمولي بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها