أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۶۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۳۱ تير ۱۳۹۳
تيم ملي فوتبال جوانان در سکوت خبري 6 بازي تدارکاتي در اردوي ترکيه انجام داد که حاصل آن 3 برد، يک تساوي و 2 شکست بود.

 

به گزارش پایگاه 598،تيم ملي فوتبال جوانان 19 تا 29 تير اردوي آماده‌سازي 10 روزه‌اي را در ترکيه برگزار کرد و 6 بازي تدارکاتي هم انجام داد که در اتفاقي جالب درباره نتايج هيچ کدام از اين بازي‌ها اطلاع‌رساني نشد و حتي فدراسيون از ارتباط با اعضاي اين تيم اظهار بي‌اطلاعي مي‌کرد!

به نقل از ايسنا، تيم ملي در اين اردو دو بازي با تيم‌هاي باشگاهي آذربايجان داشت که در يک مسابقه تيم رده سني زير 22 سال را با نتيجه 5 بر يک شکست داده و برابر يک تيم رده سني بزرگسال آذربايجاني هم به تساوي دو بر دو رسيد.

بازي با گالاتسراي تيم جوانان هم به خاطر تراکم اردوهاي اين تيم ترکيه‌اي لغو شد اما جوانان با 2 تيم ترکيه‌اي ديگر بازي کرد. " گيوزته‌په " يکي از اين تيم‌ها بود که با بازيکنان بزرگسال به مصاف جوانان آمد و 3 بر يک به پيروزي رسيد.

يک تيم بزرگسال ديگر از منطقه آنکارا هم آخرين حريف تدارکاتي جوانان ايران بود که 3 بر 2 بازي را باخت.

تيم جوانان در اردوي ترکيه دو بازي هم با تيم‌هاي تراکتورسازي و ذوب‌آهن داشت که در مسابقه اول 3 بر 2 شکست خورد و مقابل ذوب‌آهن هم به تساوي يک بر يک رسيد. اين اردو در منطقه پاتالياي ترکيه انجام شد که علي دوستي‌مهر سرمربي تيم از بازي‌هاي تدارکاتي برگزار شده رضايت داشت.

دوستي‌مهر در اين‌باره به ايسنا گفت: بارها تاکيد کرده‌ام که هيچ تمريني با هر تعداد و کيفيت به اندازه بازي‌هاي تدارکاتي و به ويژه بازي با تيم‌هاي خارجي موثر نيست. طبيعتا اردوي ترکيه هم از اين حيث براي ما مفيد بود. ما از شهر فاصله داشتيم اما يک بازي تدارکاتي را در منطقه شهري برگزار کرديم. مي‌توانم بگويم بازيکنان ما در بازي‌هاي آخر بهتر و روان‌تر کار مي‌کردند و پيشرفت در کار تيمي آنها مشهود بود.

سرمربي تيم جونان درباره اردوي آلمان نيز تصريح کرد: 15 تا 20 مرداد عازم آلمان مي‌شويم تا اردوي 2 هفته‌اي را برگزار کنيم. قرار است در اين اردو چهار يا پنج بازي تدارکاتي داشته باشيم که هنوز تمام حريفان دقيقا مشخص نيستند. اميدواريم در فاصله 2ماهه‌اي که در مسابقات قهرماني آسيا در ميانمار باقي مانده بتوانيم به خوبي تمرين کنيم و بيشتري بازي تدارکاتي را برگزار کنيم تا تجربه بازيکنان پيش از اين مسابقات به سطح مطلوبي برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها