کد خبر: ۲۳۷۶۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۳۱ تير ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: بين مسئول نقل و انتقالات باشگاه و جمشديان توافقي حاصل شده بود که ما در هيئت فوتبال نام جمشديان را خارج و قرارداد کريمي را ثبت کرديم.

 

به گزارش پایگاه 598،ميرشاد ماجدي در مورد اينکه ملواني‌ها نسبت به حضور نداشتن بازيکنان اصلي استقلال در ترکيب اين تيم در ديدار شب گذشته اعتراض داشتند، اظهار داشت: بازيکناني که براي استقلال به ميدان رفتند، در اردوي ترکيه حضور داشتند و در بازي‌هاي تدارکاتي به ميدان رفته بودند.

به نقل از تسنيم، وي در مورد اينکه پيش از اين اعلام کرده بود که استقلال با تمام قوا در جام شهدا شرکت مي‌کند، تصريح کرد: اين بازيکنان توانايي زيادي داشتند که موفق به شکست تيم ملوان شدند. مجموعه استقلال از چيزي که به سودش باشد، استفاده مي‌کند نه چيزي که به ضررش باشد. نمي‌دانم منظور از اين صحبت‌ها چيست و حتما انتظار داشتند بازيکنان پيشين تيم استقلال هم در برابر ملوان حضور داشته باشند!

سرپرست تيم استقلال در مورد اينکه قرارداد يعقوب کريمي چه زماني در هيئت فوتبال ثبت شد، عنوان کرد: همان موقع که در هيئت فوتبال بودم، قرارداد کريمي را ثبت کرديم.

ماجدي در پاسخ به اين سوال که خبرنگاران در آن زمان در هيئت فوتبال حضور داشتند اما قرارداد کريمي ثبت نشده بود، گفت: نمي‌دانم چرا کسي متوجه نشد. من خودم در هيئت فوتبال حضور داشتم و قرارداد کريمي را ثبت کرديم.

وي در خصوص اينکه آيا نامه رضايت احمد جمشيديان براي خروج نامش از ليست استقلال به هيئت فوتبال ارائه شده بود يا نه، خاطرنشان کرد: ما با هوشنگ نصيرزاده در اين زمينه صحبت کرديم و او گفت که تا روز آخر نقل و انتقالات مي‌توانيم 20 بازيکني که قراردادشان را ثبت کرده‌ايم را تغيير داده و 20 نفر ديگر را جايگزين کنيم.

ماجدي گفت: بين علي نظري جويباري مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال و جمشديان توافقي حاصل شده بود که ما در هيئت فوتبال نام جمشديان را خارج و قرارداد کريمي را ثبت کرديم. من آن چيزي را که باشگاه به من محول کرده بود، انجام دادم.

ماجدي در مورد اينکه با اين شرايط وضعيت جمشيديان چه مي‌شود، گفت: شما بحث عاطفي و کاري را با هم قاطي نکنيد. من موظف هستم که طبق وظيفه خودم عمل کنم. بار ديگر تاکيد مي‌کنم که بين نظري جويباري و جمشيديان براي فسخ قرارداد توافق حاصل شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها