أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۷۱۴
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۳۱ تير ۱۳۹۳
نماینده مردم تهران در مجلس در نطق میان دستور خود گفت: جای تاسف است که در برخی از دانشگاه‌ها به بهانه افطاری دادن از افرد مسأله‌دار و اهل فتنه دعوت می‌شود و در بحث‌های خود نظام را نشانه می‌گیرند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «نسیم»، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در نطق میان دستور مجلس ضمن ابراز همدردی با مردم غزه گفت: جنایتکاران می خواهند شکست خود را با این حرکت جبران کنند ونیروی ازدست رفته نیروهایشان را بازگردانند که به امید خدا و آگاهی مردم شکست دیگری را تجربه خواهند کرد اما سوال این است که تنها با محکوم کردن باید نظاره‌گر باشیم و یا حرکتهای دیگری نیز نیاز است؟.

وی ضمن ارائه پیشنهاد به مردم کشورهای همسایه فلسطین اظهار داشت: این مردم باید به معنای واقعی هرگونه کمکی که می توانند به مردم غزه برای کاهش فشار به آنها انجام دهند.

کوثری خاطر نشان کرد: مسئولین کشورهای اسلامی چه تلاشی انجام داده اند آیا در درگاه االهی می توانند پاسخگو باشند؟ با توجه به اینکه اختیار و امکانات دارند و سکوت کرده‌اند بدانند یقه آنها نیز گرفته می‌شود.

نماینده مردم تهران خطاب به مسئولین دیپلماسی کشورمان گفت: مسئولین دیپلماسی کشور ازجایگاه ریاست کشورهای غیر متعهد به اتفاق کشورهای اسلامی فشار همه جانبه به سازمان ملل و شورای امنیت وارد کنند تا بعد از دوهفته ای که هیچ اقدام اساسی انجام نداده اند جلوگیری از این اقدام وحشیانه کنند.

وی افزود: روز قدس روزی است که امام خمینی آن را نهادینه کرده است و مردم ایران باید به صورت گسترده و نشاط بیشتر در راهپیمائی روز قدس حضور پیدا کنند تا گوشه ای از حمایت خود را به مردم فلسطین وغزه نشان داده و باعث دلگرمی مردم غزه شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس در نطق میان دستور خود گفت: جای تاسف است که در برخی از دانشگاه‌ها به بهانه افطاری دادن از افرد مسأله‌دار و اهل فتنه دعوت می‌شود و در بحث های خود نظام را نشانه می‌گیرند.

وی همچنین افزود: برخی نشریات نیز امروز بر طبل حمایت از جریانات ضد انقلاب و معاند می‌کوبند و از آنها حمایت می‌کنند.

کوثری با بیان اینکه سایت کلمه که متعلق به جریان فتنه است استیضاح وزیر علوم را خط قرمز خود قرار داده است گفت: می‌خواهم بگویم سوابق شما همانند رفقایتان می‌ماند که تهدید می‌کردند تا جای بالاتری در میان مستکبرین پیدا کنند که در آخر سر از آخور انگلیس پیدا کردند و با ذلت و خواری به آنها پناهنده شدند.

نماینده مردم تهران در ادامه همچنین با اشاره به مشکل کمبود آب در استانهای مرکزی و برخی مناطق تهران و اطراف تهران گفت: دولت باید از همین امروز جهت رفع مشکل کم آبی، آب خلیج فارس و عمان را با کار کارشناسی به مناطق مرکزی وارد کند و باید از کوتاه ترین زمان این کار را شروع کند و نگوید که نمی شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها