أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۷۳۳
زمان انتشار: ۱۷:۰۵     ۳۱ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای پوشالی خلافت مسلمانان از سوی گروهک تروریستی داعش و بی‏تفاوتی آنها نسبت به کشتار بی‏رحمانه مسلمانان غزه گفت: داعش و رژیم صهیونیستی با هم هماهنگ هستند و این همکاری رو شده و ماهیت رژیم اشغالگر قدس هم برای همه آشکار است.

حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این‏که روز قدس امسال با سال‏های گذشته متفاوت خواهد بود، گفت: این روزها ظلم دائمی رژیم صهیونیستی به صورت آشکارا و علنی و با گستاخی فراوان در حال انجام است.

 

وی با بیان این‏که راهپیمایی امسال باید یک عکس‏العمل جدی در برابر ظلم رژیم صهیونیستی باشد، ابراز داشت: شاید با این راهپیمایی‏های مردمی بتوان به دنیا نشان داد که این رژیم در حال یک نسل‏کشی فجیع است و بهتر است که در این زمینه با کشورهای دیگر هم رایزنی شود و تلاش کنند تا این راهپیمایی‏ها گسترده تر شود تا شاید سبب بیداری و رسوایی برخی کشورهای عربی گردد.

 

این فعال سیاسی با اشاره به سکوت مجامع بین‏المللی مدعی دفاع از حقوق بشر در قبال جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه اظهار داشت: سازمانهای بین‏المللی حقوق بشر سال‏هاست که مانند یک عروسک در دستان آمریکا و اسرائیل و دیگر هم پیمانان آنها بازیچه قرار گرفته‏اند و این دوگانگی موضع گیری آنها برای همه مردم روشن است که اینها دست شان با این طواغیت در دست هم است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که کشورهای اسلامی که نام اسلام را یدک می‏کشند باید در این زمینه تحرکی داشته باشند، ابراز داشت: از این کشورها انتظار می‏رود که به این سازمان‏های حقوق بشر فشار بیاورند و یک تحرکی را به این سازمان‏ها وارد کنند هر چند که امید زیادی نیست چرا که تا الان این کشورهای عربی و شیخ نشین هیچ کارایی نداشتند.

 

نجابت با اشاره به ادعای پوشالی خلافت مسلمانان از سوی گروهک تروریستی داعش و بی‏تفاوتی آنها نسبت به کشتار بی‏رحمانه مسلمانان غزه، تصریح کرد: داعش و رژیم صهیونیستی با هم هماهنگ هستند؛ همزمانی تشدید فعالیت داعش با حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه این هماهنگی را ثابت می‏کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‏که اتاق فرماندهی داعش در اردن به فرماندهی آمریکا و انگلیس است، اظهار داشت: اسناد این همکاری رو شده و ماهیت رژیم اشغالگر قدس هم برای همه آشکار است و بی‏شک این دو تشکیلات هم در نوع فعالیت شان و هم در نوع کشتارهایی که انجام می‏دهند از یک شیوه استفاده می‏کنند و از یک منبع دستور می‏گیرند./

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها