أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۷۴۰
زمان انتشار: ۱۷:۳۹     ۳۱ تير ۱۳۹۳
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با حضور مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر حمایت خود را از علی کریمی اعلام کردند اما پلیس این هواداران را سریعا متواری کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، خداحافظی علی کریمی و نامه او برای هواداران پرسپولیس باعث شده تا پرسپولیسی‌ها به شدت از این بابت ناراحت باشند. از همین رو طبق قرار قبلی تعدادی از هواداران پرسپولیس که حدود 60 نفر بودند امروز به مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر آمدند.

 

آنها پلاکاردهای بزرگی در حمایت از علی کریمی با خود به مقابل ورزشگاه آورده بودند اما به دلیل حضور 10 مامور نیروی انتظامی نتوانستند تا پلاکاردهای خود را بیرون آوردند. برخی از این هواداران کاغذهای کوچکی در دست خود داشتند که روی آن نوشته بود "جادوگر خداحافظی تو بر دشمنانت مبارک باد"، "تو همیشه در قلب ما هستی".

 

این کار باعث شد تا تعداد دیگری از هواداران که در درفشی فر بودند از این رفتار ناراحت شوند. هواداران معتقد بودند الان وقت حاشیه سازی برای پرسپولیس نیست و همه باید به این تیم و خداحافظی کریمی احترام بگذارند. این هواداران قصد داشتند پلاکاردها و کاغذهای خود را مقابل ماشین‌های بازیکنان بگیرند اما نیروهای انتظامی آنها را متواری کردند و اجازه ندادند تا مقابل ورزشگاه بایستند.

 

یک خودروی پراید نیز کلیه عکس‌های کریمی را که با دایی در دوران فوتبالی‌اش انداخته بود به ماشین خود چسبانده بود و مقابل درفشی‌فر پایین و بالا می‌کرد.

 

البته برخی از مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس مقابل درب ورزشگاه اعلام کردند که هرگز از حمایت هواداران از کریمی ناراحت نیستند بلکه فقط دوست دارند افراد سودجو مابین هواداران به دنبال حاشیه سازی برای پرسپولیسی‌ها نباشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها