أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۷۴۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۰     ۳۱ تير ۱۳۹۳
با وجود اینکه تکلیف تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر زودتر از استقلال و بسیاری دیگر از تیم‌های دیگر مشخص شد، با این حال آنها در آستانه شروع لیگ چهاردهم در تمدید قرارداد و جذب چند بازیکن جدید، جزو تیم‌های بلاتکلیف هستند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر ، با مشخص شدن اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید پرسپولیس، مقرر شد تا علی دایی هم به عنوان سرمربی به کارش در این تیم ادامه بدهد. دایی قصد ایجاد تغییرات زیادی در تیمش نداشت. اولویت او حفظ اسکلت اصلی تیم پرسپولیس و سپس تقویت خطوط مختلف با خرید چند بازیکن معتبر بود.

 

در همین رابطه سرمربی پرسپولیس از مدیرعامل باشگاه خواست تا بازیکنان مورد نظرش را حفظ و چند نیروی جدید را هم جذب کند. پرسپولیس تمریناتش را هم زود استارت زد و حتی چند اردوی داخلی هم برگزار کرد. با وجود این، آنها در بخش نقل و انتقالات نتوانستند آنطور که پیش بینی می‌شد عمل کنند.

 

خریدهای پرسپولیس حداقل از نظر اسمی در حد و اندازه‌ای نبود که خیال هواداران را برای فصل بعد راحت کند. رضا نوروزی، سوشا مکانی، احمد نوراللهی و مهدی دغاغله به همراه طارمی خریدهای قطعی سرخپوشان برای لیگ چهاردهم هستند تا طرفداران تیم پرسپولیس از همین حالا با شک و تردید به مسابقات فصل آینده چشم بدوزند.

 

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها چند بازیکن کلیدی و تاثیر گذار خود را هم از دست داده‌اند. قاسم دهنوی، سیدمهدی سیدصالحی و محمدرضا خلعتبری که فصل گذشته در تیم پرسپولیس بازی می‌کردند در نقل و انتقالات از این تیم جدا شده و به تیم‌های دیگر پیوستند. از سوی دیگر محسن مسلمان بازیکنی که به صورت قرضی از ذوب آهن به پرسپولیس آمده بود، از جمع سرخپوشان جدا شد و به تیم ذوب آهن بازگشت.

 

در روزهای اخیر، جدایی سید جلال حسینی همه اخبار باشگاه پرسپولیس را تحت تاثیر خود قرار داده است. طبق اعلام رسمی سایت باشگاه الاهلی، حسینی با این باشگاه به توافق قطعی رسیده و به زودی برای حضور در تست پزشکی این باشگاه، راهی قطر خواهد شد.

 

با جدایی قطعی سیدجلال حسینی هم از تیم پرسپولیس بر دغدغه‌های سرخپوشان اضافه شد. البته کادر فنی پرسپولیس در تلاش است تا جدایی سیدجلال را خیلی با اهمیت جلوه ندهد.

 

محمد دایی مربی پرسپولیس و برادر علی دایی در اینباره می‌گوید: "دوست داشتیم سیدجلال در پرسپولیس بماند و به اندازه کافی نیز منتظر ایشان ماندیم. متاسفانه هر روز قول‌هایی می‌شنیدیم که در نهایت هیچ کدام آنها عملی نشد. یک روز گفته می‌شد به توافق رسیده است و روز بعد صحبت دیگری مطرح می‌شد. در هر حال هم متوجه نشدیم جریان چه بود که سیدجلال در پرسپولیس نماند اما دیگر همه چیز تمام شد و ماهم به دنبال جذب بازیکنی برای جایگزینی او هستیم".

 

حتی اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس بتوانند با یک بازیکن دیگر برای خط دفاعی این تیم به توافق برسند، باید حفظ و یا جذب یک بازیکن در پست دفاع چپ را هم بر تمام مشکلات فعلی این باشگاه اضافه کرد. مهرداد پولادی مدافع ملی پوش پرسپولیس بارها عنوان کرده که پیشنهادات خارجی دارد و اولویتش حضور در یک تیم خارجی است. در صورتیکه جدایی پولادی هم از پرسپولیس قطعی شود، باید اذعان کرد که مسئولان این باشگاه در حفظ ملی پوشانش موفق عمل نکرده‌اند.

 

بدون شک انتظارات از تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده کمتر از لیگ سیزدهم نخواهد بود. چه اینکه تیم پرسپولیس یکی از سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم هست و باید بعد از چند سال دوری از این مسابقات، بازگشت خوبی به این رقابت‌ها داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها