أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۷۶۷
زمان انتشار: ۲۲:۱۹     ۳۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،صادق رئیسی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اینکه سایت دادستانی تهران خبری منتشر کرده مبنی بر اینکه باشگاه راه آهن به مزایده گذاشته می‌شود و پس از کارشناسی در مورد مبلغ این باشگاه تصمیم گرفته خواهد شد، اظهار داشت: این مسئله چیز جدیدی نیست که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. فرایند و روال قانونی این موضوع باید طی شود و توافقاتی است که بین دادستانی و حمید استیلی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: همانطور که از گذشته گفته‌ام باید کارشناسی در این زمینه صورت بگیرد و پس از آن قطعا در مورد بحث واگذاری باشگاه به حمید استیلی صحبت‌هایی صورت می‌گیرد اگر پس از کارشناسی مبلغ بیش از 8 میلیارد در نظر گرفته شد باید به توافق برسند. این موضوع از گذشته نیز وجود داشت و استیلی هم در جریان آن قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه راه آهن با اشاره به اینکه منظورش از اینکه باشگاه راه آهن ملک زنجانی نیست که به مزایده گذاشته شود، این موضوع نبوده که مزایده‌ای در کار نیست، تصریح کرد: منظورم از این جمله به آن شکلی نبود که منعکس شده بلکه منظورم این بود که باشگاه در موارد قانونی باید شرکت کند و اگر به موقع به فروش نرسد امکان حضور این تیم در لیگ وجود نخواهد داشت. باید در مورد باشگاه تصمیم‌گیری قانونی صورت بگیرد و به گونه‌ای باشد که ارزش و اعتبار امتیاز باشگاه آسیب نبیند. مراحل قانونی باید طی شود اما باشگاه ملک نیست که بخواهد امروز و فردا به فروش برسد و فرقی نداشته باشد.

رئیسی‌کیا تاکید کرد: اتفاق تازه و خاص جدیدی نیفتاده است ما مشکلی در حضور در لیگ برتر نداریم در جدول مسابقات قرار داریم. در قرعه‌کشی شرکت کرده‌ایم، مشکل و مسئله خاصی نیست فقط بحث واگذاری امتیاز زمانبر است که استیلی هم در جریان این موضوع قرار دارد من هم به عنوان مدیرعامل باشگاه اقدامات لازم را انجام می‌دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها