أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۷۷۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۴     ۳۱ تير ۱۳۹۳

* پس از منتفی شدن حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس قرمزپوشان به دنبال جذب یک مدافع بین‌المللی که سابقه حضور در جام‌جهانی برزیل را دارد رفتند، از همین رو مذاکراتی با اومانا، مدافع تیم ملی کاستاریکا داشتند.

این مذاکرات در حالی است که پرسپولیسی‌ها در جدیدترین گفت‌وگو از بازیکن خواسته‌اند تا در اوایل هفته آینده سریع‌تر نظرش را برای آمدن و یا نیامدن به ایران اعلام کند، این در شرایطی است که دایی نیز این بازیکن را تائید کرده است.

* خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه حمید علی‌عسگر، محمد عباس‌زاده و محمدرضا خانزاده که یکسال دیگر با قرمزپوشان قرارداد داشتند پس از توافق مالی با علیرضا رحیمی قراردادهای خود را در فصل جدید امضا کردند این در شرایطی است که این سه بازیکن توافقات مالی با باشگاه پرسپولیس داشتند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها