يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۷۷۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۶     ۳۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،استقلالی‌ها برای جذب بازیکنان جدید در روز آخر نقل و انتقالات نیاز به خروج نام بازیکنانی داشتند تا بازیکنان جدید را جایگزین آنها کنند که در این میان گفته می‌شد قرار است نام احمد جمشیدیان از لیست خارج شود و به جای او یعقوب کریمی به استقلال بپیوندد اما در این میان صحبت از خروج نام مهدی کریمیان هافبک جدید استقلال هم برده شد تا بازیکن دیگری به جای او به باشگاه استقلال بپیوندد و این خبری بود که هیچ مقام مسئولی در باشگاه استقلال درباره آن صحبت نکرد.

در همین رابطه مهدی کریمیان در خصوص این شایعه و اینکه اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد فوتبال را برای همیشه کنار خواهد گذاشت صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

* حتما شایعه کنار گذاشتن نامت از لیست استقلال را شنیده‌ای. در این باره چه صحبتی داری؟ آیا این موضوع را تایید می‌کنی؟

کسانی که این شایعات را درست کردند به خدا واگذار می‌کنم تا تقاص کارشان را در ماه رمضان ببینند. هیچ کس از باشگاه استقلال با من در این باره صحبت نکرد و نه مدیرعامل، نه اعضای هیات مدیره، نه سرمربی و نه سرپرست استقلال با من در این باره صحبت نکردند و این مسائل شایعه است. من از استقلال پیشنهاد داشتم و این تیم را انتخاب کردم آن هم در حالی که چند پیشنهاد دیگر هم به من شده بود اما باز هم اعلام می‌کنم این مسائل وجود ندارد. مگر من بازیکن تستی هستم که بخواهند با من این رفتار را بکنند؟!

* اما به هر حال این شایعه برای تو درست شده.

فوتبال من مشخص است و شرایط بازی‌ام را همه می‌دانند امسال به استقلال آمدم چون این تیم مرا می‌خواست. همین حالا هم که برای احمد جمشیدیان چنین مشکلی پیش آمده من واقعا ناراحت هستم اما باور کنید که کسی با من در این باره صحبت نکرده است.

* اما محسن حسینی بازیکن فصل پیش گسترش فولاد که صحبت از حضور او در استقلال به جای تو شنیده می‌شود گفت که شب گذشته با خودت در این باره صحبت کرده و تو هم از خروج نامت از لیست استقلال ابراز نارضایتی کردی! در این باره چه می‌گویی؟

محسن به من زنگ زد و این موضوع را به من گفت و به او گفتم که کسی با من در این باره صحبت نکرده و اگر به تو (محسن حسینی) گفتند که من قبول نکردم حرف درستی نبوده و شاید می‌خواستند او را از سر بازکنند هرچند که این موضوع را هم نمی‌دانم اما کسی با من در این باره صحبت نکرده که بخواهم خروج نامم از لیست استقلال را قبول کنم یا نکنم.

* پس چرا این شایعه برای تو درست شده؟!

ببینید خصلت من دروغگویی نیست و شنیده‌ها را نباید باور یا پیگیری کرد اما اگر زمانی از مسئولی در باشگاه استقلال در این باره چیزی شنیدید آن زمان می‌توانید این حرف را قبول کنید. اگر حتی یک درصد چنین موضوعی صحت داشت من سه تیم خواهان دیگر داشتم که حتی در سی دقیقه پایانی نقل و انتقالات هم می‌توانستم راهی یکی از تیم‌های خواهانم شوم و بازیکنی نیستم که روی هوا بمانم.

* اما باید قبول کرد که در فوتبال ایران خیلی مواقع همین شنیده‌ها خبرساز می‌شوند!

اگر ثابت شد که من را نمی‌خواستند و قصد داشتند نامم را از لیست استقلال خارج کنند همین امروز از فوتبال خداحافظی می‌کنم. نمی‌دانم چرا عده‌ای می خواهند با آبروی چندین و چند ساله من بازی کنند؟ به همین دلیل و همین صحبت‌هاست که من با هر رسانه‌ای صحبت نمی‌کنم. من بازیکن بدی نیستم که برایم این حرف‌ها درست شود.

* بگذریم! از دیدار شب گذشته مقابل ملوان صحبت کن که توهم در آن بازی حاضر شدی.

درنیمه اول تیم جوانی در زمین حاضر شد اما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام شد ما هم بازی کردیم و این تشخیص کادر فنی بود. ما به دلیل نام شهدا درا ین تورنمنت شرکت کردیم چراکه هرچه داریم از آنهاست هرچند که به خیلی از تیم‌ها حضور در این تورنمنت پیشنهاد شد که آنها قبول نکردند اما ما به مسائل فنی بازی با ملوان توجه نکردیم و فقط برای نام شهدا در این تورنمنت حاضر شدیم.

* البته شاید چون هر دو تیم در دوران بدنسازی هستند فوتبال زیبایی را شاهد نبودیم.

معمولا همین گونه است به طوری که حتی در هفته‌های اول لیگ هم فوتبال کیفیت آنچنانی ندارد اما حضور در چنین بازی‌هایی باعث می‌شود ترکیب تیم بهتر شناخته شود و اول یا چهارم شدن در این تورنمنت خیلی مهم نیست.

* به عنوان بازیکنی که در آخرین سال فوتبال  علی کریمی با او در تراکتورسازی هم‌بازی بودی درباره خداحافظی این بازیکن از فوتبال چه صحبتی داری؟

کریمی نیازی به تعریف من ندارد و فقط باید بگویم که خوشحالم که یک سال با او هم‌بازی بودم و او اسطوره تمام نشدنی ایران است که هر صد سال یکبار شاید بازیکنی مثل او ظاهر شود. او جادوگر فوتبال بود که همیشه در ذهن‌ها می‌ماند و با اینکه فوتبالش تمام شده اما خصایص اخلاقی‌اش همیشه است هرچند که چیزی که در این میان مهم است نوع خداحافظی و غریبانه رفتن اوست که متاسفانه در فوتبال ما این موضوع باب شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها