أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۷۷۷۹
زمان انتشار: ۲۲:۵۸     ۳۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،بعد از بیانیه های کانون مربیان و صحبتهای محمد مایلی کهن و حمید رسایی علیه کارلوس کی روش حالا اتهام جدیدی به سرمربی تیم ملی زده شده است.

سایت خبرآنلاین دیروز در گزارشی نوشته: انتشار متنی علیه کارلوس کروش در نرم افزار وایبر واکنش های زیادی را به همراه داشته است.در متن منتشر شده آمده است که کارلوس کروش علاوه بر دستمزد 15 میلیاردی،800 میلیون تومان پول اجاره خانه اش است و همچنین تقاضای مشروبات الکی هم برای تمدید قرارداد داشته است.

بهترین شخص برای صحبت در مورد این ماجرا عباس ترابیان مسئول مذاکره با کارلوس کی روش است. ترابیان می گوید: «این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد و آنهایی که این بحث را مطرح می کنند می خواهند به فوتبال ایران ضربه بزنند. کی روش به عنوان یک مربی بزرگ و حرفه ای قطعا چنین خواسته هایی را مطرح نمی کند.»

ترابیان ادامه می دهد: «در جلسه ام با کی روش آنقدر مباحث مهم تر و با ارزش تری برای گفتگو و مذاکره وجود داشت که دیگر بحث به مشروبات الکلی نرسید. به نظرم  این شایعه آنقدر بی اهمیت است که اصلا ارزش پیگیری ندارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها