أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۷۹۲
زمان انتشار: ۲۳:۲۶     ۳۱ تير ۱۳۹۳
پس از لغو شدن پرواز بسیاری از کشورهای اروپایی و تمامی پروازهای آمریکا به تل‌آویو، خطوط هوایی فرانسه، بلژیک و کانادا نیز سفر به سمت پایتخت رژیم صهیونیستی را لغو کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پس از لغو شدن پرواز بسیاری از کشورهای اروپایی و تمامی پروازهای آمریکا به تل‌آویو، خطوط هوایی فرانسه، بلژیک و کانادا نیز سفر به سمت پایتخت رژیم صهیونیستی را لغو کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت ایرفرانس و تمامی خطوط هوایی کانادا و بلژیک پروازهای خود به سمت پایتخت رژیم صهیونیستی را متوقف کردند.

پیش از این نیز کشورهای آمریکا، هلند، سوئیس، اتریش و آلمان نیز پروازهای خود به سمت تل‌آویو را از بیم موشک‌باران این شهر توسط مقاومت اسلامی فلسطین متوقف کرده بودند.

لغو پروازهای مسافربری به یک سرزمین حتی در برهه زمانی کوتاه می‌تواند اثرات تخریبی چشم‌گیر و نسبتاً پایداری بر صنعت توریسم، تجارت خارجی و حتی تنظیم بازار داخلی یک سرزمین داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها