أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۸۰۱
زمان انتشار: ۰۷:۱۶     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست داشتم امسال با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می‌کردم.
سپهر حیدری در مورد آخرین  وضعیتش اظهار داشت: راستش را بخواهید دوست داشتم با پیراهن پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کنم اما انگار قسمت من نبود و این اتفاق نمی‌افتد ولی همیشه به یاد این تیم هستم.

 

وی افزود: بعد از چند روز و با توجه به مذاکراتی که انجام شده با یک تیم چینی به توافقات خوبی رسیدم و به زودی برای عقد قرارداد راهی این کشور می‌شوم. البته لیگ چین حدود 2 ماه دیرتر از لیگ ما شروع می‌شود و به همین دلیل من برای عقد قرارداد چند روز دیگر راهی این کشور خواهم شد.

 

حیدری خاطرنشان کرد: البته من از دو تیم شهرستانی هم پیشنهاد داشتم اما می‌خواستم در تهران بازی کنم. الان هم از همه چیز بهتر این است که به جای بازی در تیم شهرستانی به لیگ چین بروم. تا این تجربه را پشت سر بگذارم.

 

حیدری در پایان با تشکر از هواداران قرمزپوش گفت: همواره هواداران پرسپولیس هر جا که بودم به من لطف داشتند من حتی تا آخرین لحظه صبر کردم تا امسال با پرسپولیس فوتبال را کنار بگذارم اما قسمت من نشد به همین دلیل امیدوارم هواداران پرسپولیس این را بدانند همیشه در قلب من جا دارد و قسمت بود که اینطوری از آنها خداحافظی کنم.
 

 

فارس

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها