يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۸۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
با توجه به تعطیلات جمعه ها وشنبه ها، این کشور ازجمعه این هفته وارد تعطیلات طولانی 9 روزه خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، براساس این تصمیم هیات دولت عراق، کلیه دوایر، سازمان ها وموسسات دولتی در این مدت تعطیل خواهند بود. البته این تصمیم شامل سازمان ها ونهادهای امدادی وامنیتی نمی شود.
 
برهمین اساس، دولت منطقه اقلیم کردستان عراق نیز تعطیلات عید فطردراین منطقه را 7 روز اعلام کرده بود.
 
عراقی ها امسال درشرایطی عید فطر را جشن گرفته وبه تعطیلات طولانی می روند که این کشور از یک ماه و نیم پیش به این سو با بحران امنیتی جدیدی از سوی داعش روبه رو شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها