يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۸۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
وزارت بهداشت فلسطین، بامداد چهارشنبه اعلام کرد که آخرین آمار ۱۶ روز تجاوز هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۶۳۶ شهید و بیش از ۴۰۴۰ زخمی رسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «آناتولی»، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد «حملات جنگنده‌ها، توپخانه‌ها و قایق‌های جنگی اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه، صبح امروز شمار شهدا را به 636 نفر از جمله 162 کودک و 78 زن رساند و دست‌کم 4040 مجروح برجای گذاشت.»

رژیم صهیونیستی از هفتم ژوئیه عملیات نظامی موسوم به «صخره سخت» را علیه نوار غزه آغاز کرده که دامنه این عملیات را از پنجشنبه گذشته تشدید کرده است.

طبق اعلام منابع فلسطینی، در جریان حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، 1090 منزل مسکونی تخریب و به بیش از 18070 منزل مسکونی دیگر خسارت‌های جزئی وارد شده است.

از سوی دیگر، با توجه به اذعان منابع رسمی اسرائیل، از آغاز عملیات نظامی علیه نوار غزه، 30 اسرائیلی از جمله دو غیرنظامی کشته و بیش از 435 تن دیگر از آنها مجروح شده‌اند.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت تأکید کرده‌اند از آغاز حمله زمینی ارتش صهیونسیتی به نوار غزه، 58 نظامی اسرائیلی در جریان درگیری ها به هلاکت رسیده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها