أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۸۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت روز جهانی قدس در پیامی تاکید کرد که اینک جبهه کفر با کج‌فهمی و سطحی نگری عده‌ای تکفیری دور از دین ریشه اسلام و تجزیه امت اسلامی را هدف گرفته است، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی بیش از پیش ضروری می‌نمایاند.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، آیت‌الله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده‌ ولی‌فقیه‌ در استان‌های خراسان در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس اظهار کرده‌ است: بار دیگر امت اسلامی و جامعه بشری در آستانه نقطه مهمی از تحولات جهانی و تاریخی قرار دارد و در روزهای پایانی ماه ضیافت الله، بیش از پیش تحقق وعده الهی در بیان عزیز روشن ضمیر ما را به نظاره نشسته است که غده سرطانی رژیم اشغالگر صهیونیستی محو و قدس شریف، قبله‌گاه اول مسلمین از چنگال ددمنشان آزاد می‌شود؛ فرومایگانی که برای رسیدن به مقصد شوم و رؤیای باطل نیل تا فرات، حتی به کودکان و زنان بی‌دفاع نیز رحم نمی‌کنند، امروز در مقابل مقاومت مؤمنانه مردم مظلوم غزه دچار درماندگی شده و گنبد موهوم آهنین آنان فروریخته است. آری، وعده الهی محقق خواهد شد و ستمدیدگان و مردم زجرکشیده از جور سلطه‌گران عاقبت روزی وارثان زمین خواهند شد.

در ادامه این پیام آمده است: در این برهه حساس از تاریخ بشریت که استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و اذناب اروپایی آنان، با حمایت از صهیونیسم خبیث و فتنه‌افکنی و آتش‌آفروزی در میان ملت‌های مسلمان با بهره‌گیری از نطفه‌های شوم و متحجری همچون گروهک داعش در عراق و سوریه تا مصر و بحرین، به دنبال گسترش سلطه خود و دست‌یابی به ثروت ملت‌ها هستند، به فضل الهی بیداری و مقاومت امت اسلامی که مُلهَم از اندیشه‌های بلند امام راحل (قدّس الله نفسه الزکیه) و نیز قیادت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدّ ظله العالی است، نویدبخش ظهور منجی بشریت و آخرین یادگار پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی الله علیه و آله) خواهد بود.

این پیام می‌افزاید: اینک که جبهه کفر با بهره بردن از کج‌فهمی و سطحی نگری عده‌ای تکفیری دور از دین و منطق و مدعی مسلمانی و مع الاسف با حمایت سردمداران مرتجع برخی از حکومت‌های منطقه، ریشه اسلام و تجزیه امت اسلامی را هدف گرفته‌اند، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی بیش از پیش ضروری می‌نماید که به هدایت الهی در جمعه پیش رو نیز جهان اسلام به همراه ملت مسلمان ایران، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس که ابتکار و یادگار امام راحل عظیم الشان قدس سره است، همه با هم آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین را فریاد زده و در پرتو رهبری امام جامعه اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان اسلام را نقش بر آب خواهند کرد.

در انتهای این پیام آمده است: بدین‌وسیله از مردم مؤمن و روزه‌دار و همیشه در صحنه خراسان و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، به‌ویژه حضرات آیات، علمای اعلام و روحانیت معظم، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، مسؤولان، دانشگاهیان، فرهنگیان و اصناف دعوت می‌نمایم تا با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همچون گذشته ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدّ ظله العالی و پاسخ دندان‌شکن به زمزمه‌های بدخواهان و کج اندیشان، ندای آزادی مسلمانان و اماکن مقدسه مسلمین را سر داده و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها