يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۸۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
از ۱۶ باشگاه لیگ برتری ۵ باشگاه سقف بودجه مورد نظر سازمان لیگ را رعایت نکردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جدید برای باشگاه‌های لیگ برتری سقف بوجه خاصی را معین کرده است. طبق اعلام مهدی تاج تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند تا 18 میلیارد و تیم‌های دیگر تا 15 میلیارد می‌توانستند برای یک فصل هزینه کنند.

طبق اعلام حجت‌ الاسلام علیرضا علیپور رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ از 16 باشگاه لیگ برتری 11 باشگاه سقف تعیین شده (15 و 18 میلیارد) را رعایت کردند اما 5 باشگاه این کار را انجام ندادند.

بر همین اساس رئیس سازمان لیگ و وزیر صنعت، معدن و تجارت نامه‌ای به این 5 باشگاه ارسال کردند و خواستار منتشر شدن رقم قراردادهایشان شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها