أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۸۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل، با قوت گرفتن احتمال جدايي كريم باقري يكبار ديگر كيفيت كادر فني پرسپوليس مورد نقد قرار گرفت. علي دايي قبل از شروع فصل گذشته نيز براي معرفي اعضاي كادر فني‌اش ترديدهاي فراواني داشت. دايي با زحمت فراوان توانست در فصل گذشته حواشي و ضعف اعضاي كادر فني‌اش را جمع و جور كند، پس از جدايي مياچ از كادر فني متوجه شد كه نقش اين مربي خارجي در كادر فني‌اش تا چه حد پررنگ است و به همين دليل بود كه دايي بار ديگر از مياچ دعوت كرد تا به كادر فني پرسپوليس ملحق شود. در حالي كه شهريار موافق حضور مياچ در كادر فني بود، عوامل باعث دور شدن تنها مهره قابل‌ اعتماد دايي از كادر فني شدند. منبع موثق و نزديك به باشگاه پرسپوليس در اين مورد اظهارنظر جالبي مي‌كند:«اعضاي كادر فني پرسپوليس مخالف حضور مياچ بودند و احساس مي‌كردند كه با حضور او اختيارات‌شان كم مي‌شود. هرچند كه دايي در مورد اين مسايل صحبتي نمي‌كند ولي محمد دايي هيچ نظر مساعدي براي بازگشت مياچ به تهران نداشت و تلاش مي‌كرد تا به نحوي به برادرش نزديك باشد.» در مورد اتفاق‌هاي عجيب كادر فني پرسپوليس اين پايان ماجرا نيست چون حذف شدن كريم باقري از كادر فني علي دايي نيز اتفاق بزرگ پرسپوليسي‌ها در فصل نقل و انتقالات بود. باقري كه هنوز موفق به دريافت مطالباتش از باشگاه پرسپوليس نشده، بارها در مورد تسويه‌حساب و بازگشت به كادر فني پرسپوليس صحبت كرد ولي نكته قابل‌توجه در جايي بود كه كاپيتان سابق سرخ‌ها بدون نام بردن از شخص خاصي اعلام كرد كه بعضي‌ها دوست ندارند او به پرسپوليس برگردد و به همين دليل قيد حضور در كادر فني سرخ‌ها را زد. هرچند كه باقري به خاطر دريافت طلبش و رودربايستي با علي دايي از شخص خاصي اسم نبرد ولي نزديكان باقري براي حل اين مساله چند كد قابل‌توجه مي‌دهند كه براساس آنها خيلي چيزها مشخص مي‌شود:«اين درست كه كريم احترام خاصي براي دايي قائل بود ولي بعضي دخالت‌ها و حرف‌ها تا حدي تاثيرگذار بود كه باعث شد باقري هم مثل مياچ عطاي كار را به لقايش ببخشد ... بالاخره هرچه باشد براي علي دايي هم سخت است كه بخواهد از بعضي نسبت‌ها و روابط بگذرد! او آدمي است كه به شدت به خانواده‌اش پايبند است!» روي كلام او هم مشخص است كه به محمد دايي برادر علي آقا برمي‌گردد. حرف و حديث‌هاي فصل گذشته پرسپوليس در مورد اعتراض يكي از دستياران كه مي‌خواست نامش به عنوان دستيار اول اعلام شود را به اين راحتي‌ها نمي‌شود فراموش كرد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها