أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۸۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل، هافبك چپ استقلال كه سال 88 از اين تيم جدا شد و به تيم نفت و سپس سپاهان پيوست در بازگشت از اردوي تركيه (همراه سپاهاني‌ها) به اصفهان نرفت و در تهران ماند. يعقوب كريمي حدود 45 روز پيش با قلعه‌نويي تمام كرده بود. او درباره كرانيكار هم حرف زد.
سپاهاني‌ها رضايت دادند به استقلال بروي؟
پس از صحبت با مهرزاد خليليان (مديرعامل سپاهان) او با حضورم در استقلال موافقت كرد و من هم به اين تيم آمدم.
ظاهرا برخلاف مشكلات فصل پيش كه با كرانيكار داشتي او اين فصل خواستار حضورت در سپاهان بود؟
كرانيكار من را مي‌خواست اما نظر خليليان به جدايي من بود و او هم پذيرفت كه به صورت يك ساله به استقلال بيايم، من هم اين مساله را خيلي راحت پذيرفتم.
پس چرا با سپاهان به تركيه رفتي؟
اين نظر كادر فني و مديريت بود و با توجه به اينكه قرارداد داشتم با تيم به تركيه رفتم.
از اينكه به سپاهان رفته بودي پشيمان بودي؟
از اين مساله پشيمان نيستم، پشيماني من به خاطر برخي مسايل ديگر بود كه باعث شد در سال گذشته خيلي اذيت شوم. مردم اصفهان به اين مساله واقف هستند و مي‌دانند چه مشكلاتي داشتم. به هيچ وجه پشيماني من ربطي به حضور در سپاهان ندارد.
حالا از دست كرانيكار ناراحتي؟
او پس از پايان فصل گذشته با من صحبت كرد و گفت خواهان ادامه فعاليت من در سپاهان است. نمي‌دانم شايد قرارداد مالي من بالا بود يا دليل ديگري وجود داشت كه در نهايت از سپاهان جدا شدم. ديگر به اين مسايل توجه ندارم و براي حضور در استقلال تمام تلاشم را انجام مي‌دهم.
فكر مي‌كني حضور مجددت در استقلال مفيد خواهد بود؟
به هر حال زمين گرد است و وقتي از يك سمت شوت كرديم دوباره به همانجا بازگشتيم. اميدوارم در تجربه حضور دوباره‌ام در استقلال بتوانم به اين تيم و خودم كمك كنم.
با قلعه‌نويي حرف زدي؟
بله! حدود يك ماه و نيم پيش با اميرخان صحبت‌هايم را كرده بودم و گفتم كه به استقلال مي‌آيم.
چرا در اين مدت هيچ حرف و صحبتي مطرح نشد؟
قرارمان اينچنين بود كه كسي از اين موضوع مطلع نباشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها