أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۹۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
بيانيه گروه هاي جهادي سراسر كشور:
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج سازندگي، گروه هاي جهادي سراسر كشور ايران اسلامي ضمن حمايت از حركت هاي مقاومت مردم غزه و فلسطين، خواستار ايجاد وحدت در بين علما، سران و بزرگان اين كشور هستند و آمادگي خود را به منظور حمايت از مردم مظلوم غزه اعلام مي دارند.
تهاجم وحشيانه رژيم منهوس صهيونيستي باعث شهادت مردم عزيز و بي گناه غزه شده و خانه و تاسيسات زيربنايي اين كشور را ويران كرده است.

اين تهاجم نشان دهنده خوي جنايتكارانه رژيم جعلي و كودك كُُش است. و بر هيچ كس پوشيده نيست كه تهاجم رژيم صهيونيستي با هماهنگي و پشتيباني همه جانبه سران صهيونيستي آمريكاي جنايتكار و
هم پيمانانش صورت گرفته است.

و مطمئنا اسرائيل غاصب در اين آتش جنايت خواهد سوخت و مردم شريف و سربلند غزه با رمز مقاومت
پيروز ميدان خواهند شد.

بي شك حضور حماسي و مقتدرانه مردم شريف ايران اسلامي و به ويژه جهادگران و بسيجيان عزيز پهنه ايران اسلامي در راهپيمايي روز مقدس قدس روحيه مقاومت مردم عزيز غزه را بيش از پيش افزايش و موجب اميد آنان خواهد شد و شياطين كينه توز صهيونيستي را نااميد و مايوس مي گرداند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها