أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۹۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که برای بازی کردن در این تیم انگیزه فراوانی دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، محمدرضا خانزاده در مورد اردوی 10 روزه پرسپولیس در ترکیه گفت: «خدا را شکر اردو از همه لحاظ خوب بود، سه بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که به تیم در لیگ کمک زیادی خواهد کرد.»

 

وی در خصوص عملکرد خطوط حمله و دفاع پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل اظهار داشت: «انصافاً خط حمله قدرتمندی داریم که از هر فرصت کوچک برای گلزنی استفاده می‌کند اما خط دفاع آنطور که باید خوب نبود، ما در سه بازی تدارکاتی سه چهار گل خوردیم که خوب نیست. البته این مسئله هم به خاطر تغییرات زیادی بود که در ترکیب ایجاد می‌شد.»

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی سیدجلال حسینی از این تیم خاطر نشان کرد: «حسینی یکی از بهترین مدافعان تاریخ ایران است که نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. من هر بار که کنار حسینی بازی کردم آرامش خاصی داشتم. سیدجلال مثل یک بزرگتر بود که وقتی کنارش بودی می‌خواستی به دل دشمن بزنی. برای حسینی هر جایی که هست آرزوی موفقیت می‌کنم.»

 

خانزاده در پاسخ به این سؤال که حالا با جدایی حسینی تکلیف خط دفاع پرسپولیس چه می‌شود، عنوان کرد: «من نمی‌توانم از قول دیگر بازیکنان حرف بزنم، فقط از قول خودم می‌گویم که برای بازی کردن در پرسپولیس سر تا پا انگیزه هستم.»

 

وی در مورد اینکه قرار است در این فصل در چه پستی بازی کند، گفت: «من در تمام نقاط خط دفاعی می‌توانم به میدان بروم اما پست اصلی‌ام دفاع وسط است، هر چند فکر می‌کنم آقای دایی می‌خواهد از من در پست دفاع راست استفاده کند که آن‌وقت باید با حسین ماهینی رقابت کنم.»

 

مدافع پرسپولیس در خصوص خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال هم اظهار داشت: «کریمی اسطوره فوتبال ایران بود. واقعاً وقتی پیام خداحافظی کریمی را خواندم بغض کردم. امیدوارم قدر امثال علی کریمی را بدانیم، هرچند مردم قدرشناس اسطوره‌ای مانند کریمی هستند.»

 

خانزاده درباره تجربه بازی کردن مقابل علی کریمی هم گفت: «کریمی، کریمی است! بازی کردن مقابل کریمی مثل رویارویی با مسی بود و بازیکن مقابلش همان حس و حال را داشت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها