أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۷۹۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
در شرایطی که اسپانسر باشگاه پرسپولیس قرار بود چکی ۵ میلیاردی را بابت پرداخت مطالبات بازیکنان به باشگاه پرداخت کند، از این کار خودداری کرد تا مجددا مشکلاتی برای قرمزپوشان پیش بیاید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، در اردوی 10 روزه ترکیه بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از پیگیری‌های شدید علی دایی اعلام کردند که بخشی از مطالبات این فصل قرمزپوشان یعنی 20 درصد تا اواسط هفته جاری به آنها پرداخت خواهد شد و از طرفی دیگر به طلب برخی بازیکنان که از فصل گذشته مانده نیز رسیدگی خواهد شد اما با گذشت زمان بازیکنان پرسپولیس به پول خود نرسیده‌اند و همین موضوع باعث شد تا در یکی دو روز گذشته و مخصوصا در تمرین امروز بازیکنان بسیار آشفته باشند و اتفاقات نیم‌فصل دوم در سال گذشته که با اعتضاب همراه بود برای آنها تکرار شود.

 

این در شرایطی است که علی دایی نیز بسیار نگران وضعیت تیمش است و به همین دلیل حتی رحیمی در 24 ساعت گذشته دو بار به تمرین قرمزپوشان آمده و درباره چک اسپانسر و رفع مشکلات بازیکنان توضیحاتی داده است.

 

پرسپولیسی‌ها به شدت پیگیر پاس شدن چک 5 میلیاردی اسپانسر خود هستند تا هر چه سریع‌تر بتوانند مشکل بازیکنان را حل کنند. البته درخصوص رحیمی نیز باید این را اعلام کرد که در تلاش است تا هرچه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کند. این موضوع تا به امروز باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس بابت بدقولی‌ها بسیار ناراحت باشند که همین موضوع در تمرینات این تیم مخصوصا در 24 ساعت گذشته دیده شده است. رفتار بازیکنان طوری است که گویا مانند فصل گذشته بوی اعتصاب می‌آید اما باید منتظر ماند تا مشخص شود مشکل مالی قرمزپوشان در آستانه شروع چهاردهمین دوره لیگ برتر برطرف می شود یا نه؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها