يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۹۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کار مهرداد پولادی برای پیوستن به یکی از تیم‌های اروپایی تمام شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمد پنجعلی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس و جذب بازیکنان خارجی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما پیگیر جذب بازیکن خارجی هستیم. به خاطر اینکه فصل آینده در سه جام به میدان می‌رویم، مجبوریم یک مدافع دیگر جذب کنیم.



وی با اشاره به مذاکره با مدافع تیم ملی کاستاریکا یادآور شد: با میشل اومانیا مذاکره کرده و منتظر پاسخ وی هستیم. در حال حاضر ما روی این بازیکن زوم کرده‌ایم تا با او به توافق رسیده و او را به پرسپولیس بیاوریم.



سرپرست پرسپولیس همچنین درباره مهرداد پولادی و پیدا کردن یک جایگزین برای او در صورت جدایی، تاکید کرد: من با پولادی قبلا صحبت کرده بودم. او گفت اگر در ایران بماند قطعا برای پرسپولیس بازی می‌کند ولی نمی‌توانیم روی او حساب کنیم. به نظرم کار او با تیم‌های اروپایی تمام شده و ما هم مجبوریم با این شرایط بسازیم.



پنجعلی در پایان تاکید کرد: ما مدافع چپ داریم ولی باید نیمکت‌مان را قوی‌تر کنیم. باید از همین الان پیش بینی‌های لازم را انجام دهیم تا در صورت آسیب دیدگی یا محرومیت بازیکنان اصلی، دغدغه‌ای برای جایگزین کردن آنها نداشته باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها