يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۷۹۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در اظهاراتی تمسخرآمیز اعلام کرد: سربازان ما برای خویشتنداری باور نکردنی که در مقابله با حماس در غزه از خود نشان داده‌اند مستحق دریافت جایزه صلح نوبل هستند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، پایگاه اینترنتی ایلاف خبر داد ؛ رون درمر، سفیر اسرائیل در واشنگتن اظهار کرد: "مسیحیان نیز در حمایت از اسرائیل با ما متحد هستند".
وی با مقایسه پرتاب موشک‌های حماس به تل‌آویو و حملات آلمان به لندن در جنگ جهانی "از تمام کسانی که بدون شرمساری تل‌آویو را به کشتار و ارتکاب جنایت‌های جنگی متهم می‌کنند" به شدت انتقاد کرد!
درمر در سخنان خود نیروهای رژیم صهیونیستی را به خاطر "خویشتنداری غیرقابل باور" خود مستحق دریافت جایزه صلح نوبل دانست (!) و افزود: اسرائیل بدون عیب نیست و اشتباه هم مرتکب شده است.
سفیر رژیم صهیونیستی اذعان داشت: موشک‌های ما ممکن است که اشتباهی در مکان‌ها و مناطق دیگری سقوط کنند و یا در اطلاعات ما اشتباهاتی رخ داده باشد. ولی ما شهروندان غیرنظامی را مورد هدف خود قرار نمی‌دهیم!
درمر تاکید کرد: اسرائیل بارها برای خالی کردن مناطق مختلف غزه که قرار است مورد هدف قرار دهد به مردم فلسطین اعلامیه‌هایی را فرستاده بود و قبل از اینکه به آنان ضربه واقعی را وارد کند، بمب‌هایی را برای ترساندن آن‌ها پرتاب کرده بود.
وی ادعا کرد: اسرائیل هیچ شهروند فلسطینی را مورد هدف خود قرار نداده است و اگر شهروندانی کشته شده‌اند آن نتیجه شکست عملیاتی بوده که در حد خود فاجعه‌ است!
این سفیر اسرائیلی افزود: من معتقدم که اسرائیل استحقاق این را دارد که از حمایت جهان آن هم به خاطر خویشتنداری که در مقابله با این تهدیدها از خود نشان داده، بهره‌مند شود!
وی گفت: سربازان ما به خاطر اینکه مردم بی‌گناه فلسطین به زندگی خود ادامه دهند کشته می‌شوند این چیزی است که اتفاق می‌افتد.
درمر در پایان مدعی شد: حماس از مردم فلسطین به عنوان "سپرهای انسانی" استفاده می‌کند و موشک‌های خود را در مدارس و بیمارستان‌ها نگهداری می‌کند.
وی از سازمان ملل خواست تا حماس را مجازات کند!
درمر خاطرنشان کرد: تاکنون اسرائیل در حملات خود ۲۰ تونل را که حماس از آن‌ها برای نفوذ به اسرائیل استفاده می‌کرد، نابود کرده است.
وی گفت: اگر بتوانیم به صلح و آرامش همیشگی برای اسرائیل دست یابیم پس اهداف خود را محقق کرده‌ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها