کد خبر: ۲۳۸۰۰۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال توجه خیلی ها از جمله رسانه های معتبر جهان را به خود جلب کرد و بزرگان فوتبال ایران هر یک به نوعی این فوتبالیست سابق و فوق العاده محبوب را ستایش کردند.

در این بین فقط علی دایی بود که ترجیح داد اهمیتی به این قضیه ندهد و همانطور که انتظار می رفت او باز اجازه نداد پیراهن شماره 8 پرسپولیس که سال ها بر تن کریمی بود، حداقل برای یک فصل بایگانی شود.

فصل پیش وقتی هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس به احترام کریمی شماره 8 را بر تن نکردند، دایی روز آخر نقل و انتقالات آن را به مارکو، هافبک صربستانی تیمش، داد. بازیکنی که به اعتقاد خیلی ها به هیچ عنوان در حد و اندازه پرسپولیس نبود.

این بار دایی بازیکنی خارجی (به غیر از نیلسون) نداشت که شماره 8 را به او بدهد و در روزهایی که همه تحت تاثیر خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال قرار داشته و انتظار داشتند پیراهن او در باشگاه پرسپولیس بایگانی شود پیراهن شماره 8 به دستور دایی به نام مهدی دغاغله در هیات فوتبال ثبت شد. اتفاقی که باعث شد خود این بازیکن هم شوکه شود و اصلا از آن استقبال نکند.

دغاغله خوب می داند که دوستداران کریمی به شدت به این مساله حساس هستند و با شروع مسابقات لیگ روی سکوها به هر شکلی اعتراض شان را به نشان خواهند داد.

به هر حال دایی خواسته که دغاغله شماره 8 را بر تن کند و این در حالی است که خود این بازیکن برای پوشیدن این پیراهن ترس دارد و نمی خواهد در سال اول حضورش در پرسپولیس به حاشیه کشیده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها