يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۰۱۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۱     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،مهدی دغاغله در خصوص پوشیدن پیراهن شماره 8 پرسپولیس اظهار داشت: «نمی دانم چه شد که شماره 8 به من رسید. قرار بود علی آقا شماره ها را مشخص کند و بعد به من زنگ زدند و گفتند شماره 8 پرسپولیس به تو رسیده است!»

وی با تاکید بر اینکه از شنیدن این خبر شوکه شده است ادامه داد: «راستش اصلا انتظار نداشتم پیراهن شماره 8 به من برسد. این پیراهن بر تن بزرگانی چون مجتبی محرمی، علی انصاریان و علی کریمی بوده است و من باید لیاقت پوشیدن این پیراهن را داشته باشم.»

دغاغله در پاسخ به این سوال که آیا این پیراهن را که متعلق به علی کریمی بوده بر تن خواهد کرد یا نه؟ خاطرنشان کرد: «هنوز تصمیم نگرفته ام چون در شوک هستم. قبل از هر چیز باید با آقایان محرمی، انصاریان و کریمی تماس بگیرم و نظر آنها را جویا شوم. حتی اگر یک نفر از آنها با این قضیه مخالف باشد هرگز این پیراهن را بر تن نخواهم کرد.»

هافبک سابق ملوان افزود: «شخصا علاقه بسیار زیادی به علی کریمی دارم و از تصمیم او مبنی بر خداحافظی از فوتبال خیلی ناراحت شدم. آرزو داشتم با علی آقا در پرسپولیس همبازی شوم اما قسمت نشد. الان هم می دانم هواداران خیلی روی شماره پیراهن شماره 8 حساس هستند و امیدوارم در صورتی که من این پیراهن را پوشیدم آنها ناراحت نشوند. به هر حال در فوتبال حرفه ای این اتفاقات طبیعی است و سرانجام باید یک روز بازیکنی پیراهن شماره 8 پرسپولیس را بر تن کند.»

وی در خاتمه تاکید کرد: «امثال علی کریمی، فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی کیا غریبانه از این فوتبال رفتند و این اصلا خوب نیست. امثال من وقتی می بینیم با اسطوره ها اینطور سرد برخورد می شود به فکر فرو می رویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها