يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۰۱۵
زمان انتشار: ۱۶:۰۴     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه598 به نقل از فیفادی،در شرایطی که محمدرضا خلعتبری مدعی شده بود پرسپولیس بابت بدهی به عجمان به همراه جریمه باید 650 هزار دلار بپردازد اکنون مشخص شده که قرمزها هرگز مجبور به پرداخت چنین مبلغی نبوده اند.

قرار بود قرمزها با پرداخت 800 هزار دلار خلعتبری را به خدمت بگیرند که حسین هدایتی پرداخت بخش عمده این مبلغ را برعهده گرفت و پس از آن نیز اخباری مبنی بر بدهی به عجمان، شکایت احتمالی این باشگاه به فیفا و همچنین جریمه 50 هزار دلاری بابت هر ماه دیرکرد پرداخت بدهی منتشر شد که البته تنها در رسانه های داخلی قابل ردیابی بود!

در شرایطی که از سوی مدیربرنامه های خلعتبری عنوان می شد باشگاه پرسپولیس باید 650 هزار دلار به عجمان بپردازد در نهایت این بازیکن به سپاهان رفت و با عجمان نیز تسویه حساب کرد که مشخص شد مبلغ پرداختی بسیار کمتر از مبلغ ادعا شده بوده است.

جالب اینکه حسین هدایتی نیز اخیرا اعلام کرده که بدهی پرسپولیس به عجمان تنها 150 هزار دلار بوده و خبری از جریمه مطرح نشده است.

این اظهارات مشخص می کند سپاهانی ها با صرف هزینه ای نه چندان سنگین موفق به تسویه حساب با عجمان شدند و اطلاعات درستی در مورد میزان مبلغ بدهی باشگاه پرسپولیس به عجمان در اختیار مسئولان جدید این باشگاه قرار نگرفته بود.

شایعات زیادی در مورد سرنوشت نامشخص مبالغی در این قرارداد مطرح شده که شاید اگر نهادهای نظارتی به این پرونده ورود کنند، زوایای تازه ای از پشت پرده آن مشخص شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها